ВИХОВНІ АСПЕКТИ УРОКУ СЛОВЕСНОСТІ
Ключові слова:
виховний аспект, морально-етичне виховання, виховні цілі уроку, комплекс освітньо-виховних завдань.
Анотація
У статті йдеться про необхідність реалізації комплекту освітніх і виховних завдань на уроці літератури згідно з вимогами чинної концепції літературної освіти; підкреслюється необхідність гармонійного поєднання усіх аспектів виховання, зокрема національного, патріотичного, морально-етичного, творчого, естетичного; визначається завдання вчителя– мобілізувати знання й уміння, спрямувати зусилля на сплав освітніх і виховних завдань уроку, зосередити увагу на творах, образах і рисах вдачі людини, здатних сформувати патріота-громадянина.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Концепція літературної освіти. – К., 2011.
2. Островерхова Н. Аналіз виховного аспекту уроку. – http://osvita.ua/school/upbring/742 3.Степанишин Б.І. Викладання української літератури в школі. – К., 1995. 4.Телехова О. П. Українська література. Методичні матеріали до вивчення шкільного курсу. – Харків, 2001.
2. Островерхова Н. Аналіз виховного аспекту уроку. – http://osvita.ua/school/upbring/742 3.Степанишин Б.І. Викладання української літератури в школі. – К., 1995. 4.Телехова О. П. Українська література. Методичні матеріали до вивчення шкільного курсу. – Харків, 2001.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Телехова, О. П., & Тесленко, О. В. (2015). ВИХОВНІ АСПЕКТИ УРОКУ СЛОВЕСНОСТІ. Наукові записки кафедри педагогіки, (30), 156-162. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3516
Розділ
Статті