ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  • Валентин Петрович Вовк Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
Ключові слова: конкурентоспроможність, психолого-педагогічні напрями, конкурентоспроможний учитель, формування

Анотація

У  статті  розкривається  сутність поняття «конкурентоспроможність»,  визначені  та  розриті  окремі психолого-педагогічні напрями формування сучасного вчителя початкових класів як конкурентоспроможного фахівця

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Валентин Петрович Вовк, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки та психології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.

Посилання

1. Анискевич С.О. О профподготовке педагогов в контексте модернизации специального образования / Анискевич С.О. // Дошкольное воспитание. – 2005. – № 10. – С. 117-118.

2. Завалевський Ю.І. Конкурентоспроможний вчитель: теорія і практика: [навчальний посібник] / Завалевський Ю.І. – Чернівці : Букрек, 2010. – 216 с.

3. Овчарова Р.В. Технологии практического психолога образования: [учебное пособие для студентов вузов и практических работников] /Овчарова Р.В. – М. : ТЦ «Сфера», 2000. – 448 с.

4. Пометун О. Сучасній школі – сучасного вчителя / Пометун О. // Сільська школа. – 2004. – № 16 – 17 (черв.). – С. 3-6.

5. Юр’єва К.А. Розвиток інноваційних процесів в освіті / Юр’єва К.А. // Директор школи. – 2001. – № 3. – С. 101-105.
Опубліковано
2015-07-15
Цитовано
Як цитувати
Вовк, В. П. (2015). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(28), 37-44. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3488