Міжособові стосунки «викладач-студент» як складова частина ефективного навчання у ВУЗі
Ключові слова:
взаємовідносини, вербальне спілкування, невербальне спілкування, когнітивне навчання, безпосередність
Анотація
У статті розглядаються особливості взаємовідносин між викладачем і студентом і вплив цих взаємовідносин на процес навчання. Особлива увага приділяється навичкам та вмінням, необхідним для розвитку успішних міжособових взаємовідносин для досягнення мети, поставленої в учбовому процесі.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Головаха Е.И. Психология человеческого взаимопонимания / Е.И. Головаха, Н.В. Панина. – К. : Издательство политической литературы Украины, 1989. – 189 с.
2. Andersen J.T. Teaching immediacy as a predictor of teacher effectiveness / J.T. Andersen // Communication Year Book. – New Brumswick, NJ : Transection Books. – 1979. – P. 543–559.
3. Barker L.L. Communication / L.L. Barker. – Prentice-Hall, Inc. : New Jersey 07632, 1987. – 436 p.
4. Burleson B.R. Effects of cognitive complexity on the perceived importance of communication skills in friends / B.R. Burleson, W. Samter // Communication Research. – 1990. – P. 165–182.
5. De Vito J.A. Teaching as relational development / J.A. De Vito // Communicating in collage classroom. – San Francisco: Jossey-Bass. – 1986. – P. 51–59.
6. Frymier A.B. A model of immediacy in the classroom / A.B. Frymier // Communication Quarterly. – 1994. – Vol. 41. – P. 454–464.
7. Graham E.E. The association between the relational teaching approach and teacher job satisfaction / E.E. Graham, R. West, K.A. Shaller // Communication Reports. – 1992. – Vol. 5. – P. 11–22.
8. Kelley D.H. Effects of immediacy on recall of information / D.H. Kelley, J. Gorham // Communication Education. – 1988. – Vol. 37. – P. 198–207.
2. Andersen J.T. Teaching immediacy as a predictor of teacher effectiveness / J.T. Andersen // Communication Year Book. – New Brumswick, NJ : Transection Books. – 1979. – P. 543–559.
3. Barker L.L. Communication / L.L. Barker. – Prentice-Hall, Inc. : New Jersey 07632, 1987. – 436 p.
4. Burleson B.R. Effects of cognitive complexity on the perceived importance of communication skills in friends / B.R. Burleson, W. Samter // Communication Research. – 1990. – P. 165–182.
5. De Vito J.A. Teaching as relational development / J.A. De Vito // Communicating in collage classroom. – San Francisco: Jossey-Bass. – 1986. – P. 51–59.
6. Frymier A.B. A model of immediacy in the classroom / A.B. Frymier // Communication Quarterly. – 1994. – Vol. 41. – P. 454–464.
7. Graham E.E. The association between the relational teaching approach and teacher job satisfaction / E.E. Graham, R. West, K.A. Shaller // Communication Reports. – 1992. – Vol. 5. – P. 11–22.
8. Kelley D.H. Effects of immediacy on recall of information / D.H. Kelley, J. Gorham // Communication Education. – 1988. – Vol. 37. – P. 198–207.
Опубліковано
2015-07-03
Цитовано
Як цитувати
Павлова, Л. В., & Сергеєва, О. А. (2015). Міжособові стосунки «викладач-студент» як складова частина ефективного навчання у ВУЗі. Наукові записки кафедри педагогіки, (32), 153-159. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3259
Розділ
Статті