Гумор в аудиторії: використання та різноманітність форм
Abstract
Гумор у представленій статті розглядається як невід’ємна частина безпосередньої поведінки, що у свою чергу може сприяти більш ефективному навчанню студентів. Особлива увага приділяється впливу гумору на емоційний стан студентів і визначенню типів і форм гумору, які є найбільш прийнятними для використання в аудиторії.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Витвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи / С. С. Витвицька. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с.
2. Головаха Е. И. Психология человеческого взаимопонимания / Е. И. Головаха, Н. В. Панина. – К.: Издательство политической литературы Украины, 1989. – 190 с.
3. Лук А. Н. Эмоции и личность / А. Н. Лук. – М.: Издательство «Знание», 1982. – 175 с.
4. Мартин Р. Психология юмора / Р. Мартин; [перевод с англ.]. – Санкт-Петербург : Питер, 2009. – 478 с.
5. Andersen J. T. Teaching immediacy as a predictor of teacher effectiveness / J. T. Andersen // Communication Year Book. – New Brumswick, NJ: Transection Books, 1979. – Р. 543 – 559.
6. Atkinson D. “Humanistic” approaches in the adult classroom: an effective reaction” / D. Atkinson // ELT Journal, 1989. – Vol. 43/4. – P. 268 – 273.
7. Fredrickson B. L. The role of positive emotions in positive psychology / B. L. Fredrickson // American Psychologist, 2001. – Vol. 55 (3). – P. 218 – 226.
8. Frymier A. B. A model of immediacy in the classroom / A. B. Frymier // Communication Quarterly, 1994. – Vol. 41. – Р. 454 – 464.
9. Gorham J. The relationship of teachers’ use of humour in the classroom to immediacy and student learning / J. Gorham, D. M. Christophel // Communication Education, 1990. – Vol. 39. – Р. 46 – 62.
10. Kelley D. H. Effects of immediacy on recall of information / D. H. Kelley, J. Gorham // Communication Education, 1988. – Vol. 37. – P. 198 – 207.
11. Lefcourt H. M. Humor: The psychology of living buoyantly / H. M. Lefcourt. – New York: Kluwer Academic, 2001. – 211 p.
12. McMorris R. Humour in educational testing: A review and discussion. / R. E.McMorris, R. A. Boothroyd, D. J Pietrangelo // Applied Measurement in Education, 1997. – Vol. 10 (3). – P. 269 – 297.
13. Neulip J.W. An examination of the content of high school teachers’ humor in the classroom // Communication Education, 1991. – Vol. 40/4. – P. 343 – 355.
14. Nilsen A. P. Encyclopedia of 20th-century American humour. Phoenix / A. P. Nilsen, D. L. F. Nilsen. – AZ: Oryx Press, 2000.
15. Norrick N. R. Issues in conversational joking. / N. R. Norrick // Journal of pragmatics, 2003. – Vol. 55(9). – P. 1333 – 1359.
16. Oppliger P.A. Humour and learning: Communications and Emotions. / P. A. Oppliger. – Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, 2003. – P. 255 – 273.
17. Stevick E. Humanism In Language Teaching / E. Stevick – Oxford: Oxford University Press, 1990.
2. Головаха Е. И. Психология человеческого взаимопонимания / Е. И. Головаха, Н. В. Панина. – К.: Издательство политической литературы Украины, 1989. – 190 с.
3. Лук А. Н. Эмоции и личность / А. Н. Лук. – М.: Издательство «Знание», 1982. – 175 с.
4. Мартин Р. Психология юмора / Р. Мартин; [перевод с англ.]. – Санкт-Петербург : Питер, 2009. – 478 с.
5. Andersen J. T. Teaching immediacy as a predictor of teacher effectiveness / J. T. Andersen // Communication Year Book. – New Brumswick, NJ: Transection Books, 1979. – Р. 543 – 559.
6. Atkinson D. “Humanistic” approaches in the adult classroom: an effective reaction” / D. Atkinson // ELT Journal, 1989. – Vol. 43/4. – P. 268 – 273.
7. Fredrickson B. L. The role of positive emotions in positive psychology / B. L. Fredrickson // American Psychologist, 2001. – Vol. 55 (3). – P. 218 – 226.
8. Frymier A. B. A model of immediacy in the classroom / A. B. Frymier // Communication Quarterly, 1994. – Vol. 41. – Р. 454 – 464.
9. Gorham J. The relationship of teachers’ use of humour in the classroom to immediacy and student learning / J. Gorham, D. M. Christophel // Communication Education, 1990. – Vol. 39. – Р. 46 – 62.
10. Kelley D. H. Effects of immediacy on recall of information / D. H. Kelley, J. Gorham // Communication Education, 1988. – Vol. 37. – P. 198 – 207.
11. Lefcourt H. M. Humor: The psychology of living buoyantly / H. M. Lefcourt. – New York: Kluwer Academic, 2001. – 211 p.
12. McMorris R. Humour in educational testing: A review and discussion. / R. E.McMorris, R. A. Boothroyd, D. J Pietrangelo // Applied Measurement in Education, 1997. – Vol. 10 (3). – P. 269 – 297.
13. Neulip J.W. An examination of the content of high school teachers’ humor in the classroom // Communication Education, 1991. – Vol. 40/4. – P. 343 – 355.
14. Nilsen A. P. Encyclopedia of 20th-century American humour. Phoenix / A. P. Nilsen, D. L. F. Nilsen. – AZ: Oryx Press, 2000.
15. Norrick N. R. Issues in conversational joking. / N. R. Norrick // Journal of pragmatics, 2003. – Vol. 55(9). – P. 1333 – 1359.
16. Oppliger P.A. Humour and learning: Communications and Emotions. / P. A. Oppliger. – Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, 2003. – P. 255 – 273.
17. Stevick E. Humanism In Language Teaching / E. Stevick – Oxford: Oxford University Press, 1990.
Cited
How to Cite
Павлова, Л. В., & Сергеєва, О. А. (1). Гумор в аудиторії: використання та різноманітність форм. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (35), 136-142. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1820
Section
Статті