Гумор в аудиторії: використання та різноманітність форм

  • Лариса Володимирівна Павлова Кафедра англійської мови Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна
  • Олена Анатоліївна Сергеєва Кафедра англійської мови Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна

Abstract

Гумор у представленій статті розглядається як невід’ємна частина безпосередньої поведінки, що у свою чергу може сприяти більш ефективному навчанню студентів. Особлива увага приділяється впливу гумору на емоційний стан студентів і визначенню типів і форм гумору, які є найбільш прийнятними для використання в аудиторії.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Лариса Володимирівна Павлова, Кафедра англійської мови Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна
Викладач кафедри англійської мови Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна
Олена Анатоліївна Сергеєва, Кафедра англійської мови Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна
Старший викладач кафедри англійської мови Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна

References

1. Витвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи / С. С. Витвицька. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с.

2. Головаха Е. И. Психология человеческого взаимопонимания / Е. И. Головаха, Н. В. Панина. – К.: Издательство политической литературы Украины, 1989. – 190 с.

3. Лук А. Н. Эмоции и личность / А. Н. Лук. – М.: Издательство «Знание», 1982. – 175 с.

4. Мартин Р. Психология юмора / Р. Мартин; [перевод с англ.]. – Санкт-Петербург : Питер, 2009. – 478 с.

5. Andersen J. T. Teaching immediacy as a predictor of teacher effectiveness / J. T. Andersen // Communication Year Book. – New Brumswick, NJ: Transection Books, 1979. – Р. 543 – 559.

6. Atkinson D. “Humanistic” approaches in the adult classroom: an effective reaction” / D. Atkinson // ELT Journal, 1989. – Vol. 43/4. – P. 268 – 273.

7. Fredrickson B. L. The role of positive emotions in positive psychology / B. L. Fredrickson // American Psychologist, 2001. – Vol. 55 (3). – P. 218 – 226.

8. Frymier A. B. A model of immediacy in the classroom / A. B. Frymier // Communication Quarterly, 1994. – Vol. 41. – Р. 454 – 464.

9. Gorham J. The relationship of teachers’ use of humour in the classroom to immediacy and student learning / J. Gorham, D. M. Christophel // Communication Education, 1990. – Vol. 39. – Р. 46 – 62.

10. Kelley D. H. Effects of immediacy on recall of information / D. H. Kelley, J. Gorham // Communication Education, 1988. – Vol. 37. – P. 198 – 207.

11. Lefcourt H. M. Humor: The psychology of living buoyantly / H. M. Lefcourt. – New York: Kluwer Academic, 2001. – 211 p.

12. McMorris R. Humour in educational testing: A review and discussion. / R. E.McMorris, R. A. Boothroyd, D. J Pietrangelo // Applied Measurement in Education, 1997. – Vol. 10 (3). – P. 269 – 297.

13. Neulip J.W. An examination of the content of high school teachers’ humor in the classroom // Communication Education, 1991. – Vol. 40/4. – P. 343 – 355.

14. Nilsen A. P. Encyclopedia of 20th-century American humour. Phoenix / A. P. Nilsen, D. L. F. Nilsen. – AZ: Oryx Press, 2000.

15. Norrick N. R. Issues in conversational joking. / N. R. Norrick // Journal of pragmatics, 2003. – Vol. 55(9). – P. 1333 – 1359.

16. Oppliger P.A. Humour and learning: Communications and Emotions. / P. A. Oppliger. – Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, 2003. – P. 255 – 273.

17. Stevick E. Humanism In Language Teaching / E. Stevick – Oxford: Oxford University Press, 1990.
Cited
How to Cite
Павлова, Л. В., & Сергеєва, О. А. (1). Гумор в аудиторії: використання та різноманітність форм. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (35), 136-142. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1820