Дослідження проблеми моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів на засадах акмеологічного підходу

  • Таміла Анатоліївна Щебликіна Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди
Ключові слова: моніторинг, навчальні досягнення, акмеологічний підхід, майбутній учитель

Анотація

У статті визначено сутність акмеологічного підходу. Розкрито його значення як методологічної основи для дослідження проблеми моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Таміла Анатоліївна Щебликіна, Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди
Кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

1. Акмеология: проблемы и практики / [К.А. Абульханова, . А. Бодалев, А.А. Деркач и др.]. [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://akmeolog.narod.ru/kus.html#1.

2. Бегидова С.Н. Акмеологический подход в профессиональной подготовке будущих специалистов / С.Н. Бегидова, С.А. Хазова.

3. [Електронний ресурс] – Режим доступу : http : //vestnik.adygnet.ru/fi les/2008.3/686/begidova2008_3.pdf

4. Бодалев А.А. Вершина в развитии взрослого человека: характеристики и условия достижения / А.А. Бодалев. – М. : Флинта : Наука, 1998. – 168 с.

5. Великий тлумачний словник української мови / уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. – К. : Ірпінь, ВТФ Перун, 2004. – 1440 с.

6. Данилова Г. Професіоналізм педагога на порозі третього тисячоліття / Г. Данилова // Імідж сучасного вчителя. – 2002. – № 10. – С. 3–5.

7. Максимова В.Н. Акмеология: новое качество образования / В.Н. Мак-симова // Завуч. – 2004. – № 6. – С. 3–16.

8. Тюмасева З.И. Словарь-справочник современного общего образования : акмеологические, валеологические и экологичсекие тайны / З.И. Тюмасева, Е.Н. Богданов, Н.П. Щербак. – Спб. : Питер, 2004. – 464 с.
Опубліковано
2015-06-26
Цитовано
Як цитувати
Щебликіна, Т. А. (2015). Дослідження проблеми моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів на засадах акмеологічного підходу. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 277-283. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2960