Професійно-педагогічне спілкування – провідна умова формування партнерської взаємодії викладача та студента у вищому навчальному закладі

  • Валентина Іванівна Титаренко КВНЗ «Макіївське педагогічне училище»
Ключові слова: професійно-педагогічне спілкування, педагогічна комунікативність, комунікативна компетентність викладача, педагогічна взаємодія

Анотація

У  статті  розглядаються  особливості  професійно-педагогічного спілкування, його роль у процесі формування взаємодії викладача та студента, підвищенні  ефективності навчально-виховного процесу  у вищому навчальному закладі.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Валентина Іванівна Титаренко, КВНЗ «Макіївське педагогічне училище»
Викладач

Посилання

1. Амонашвили Ш.А. Психологические основы педагогики сотрудничества : Книга для учителя / Ш.А. Амонашвили. – К. : Освіта, 1991. – 111 с.

2. Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении / В.А. Кан-Калик. – М. : Просвещение, 1987. – С. 96 – 107.

3. Кузьмінський А.І. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / А.І. Кузмінський. – 2-ге вид., стер. – К. : Знання, 2011. – 486 с.

4. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах вищого навчального закладу. Науковий посібник / Під загальною редакцією професора С.І. Якименко. – К. : ВД «Слово», 2011. – 464 с.
Опубліковано
2015-06-26
Цитовано
Як цитувати
Титаренко, В. І. (2015). Професійно-педагогічне спілкування – провідна умова формування партнерської взаємодії викладача та студента у вищому навчальному закладі. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 222-228. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2937