Професійна складова виховної роботи у ВНЗ ЯК засіб мотивування позааудиторної діяльності студентів

  • Олеся Василівна Проценко Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Ключові слова: виховання, позааудиторна виховна робота, професійне виховання, мотиви особистості

Анотація

На прикладі досвіду організації виховного процесу у ВНЗ показано доцільність реалізації виховних цілей через професійне становлення особистості.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Олеся Василівна Проценко, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Канд. філол. наук, асистент

Посилання

1. Піонтковський-Вихватень Б. Психологічні особливості мотивації навчальної діяльності студентів ВНЗ / Б. Піонтковський-Вихватень // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2010. − № 1. − С. 50–54.

2. Положення про Всеукраїнський конкурс професійних PR-проектів [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://journ.univ.kiev.ua/fi les/pologenna2013.pdf.
Опубліковано
2015-06-26
Цитовано
Як цитувати
Проценко, О. В. (2015). Професійна складова виховної роботи у ВНЗ ЯК засіб мотивування позааудиторної діяльності студентів. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 192-198. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2922