Педагогічні умови впровадження проектної технології в процес підготовки майбутніх педагогів

  • Світлана Володимирівна Данильченко КВНЗ «Макіївське педагогічне училище»

Abstract

Визначаючи найактуальнішою потребою  сучасного  суспільства необхідність  сталого  розвитку,  автор  статті  обґрунтовує  особливу роль підготовки педагогів до впровадження освіти, яка забезпечує це зростання. Як педагог-практик автор надає рекомендації щодо впровадження проектної технології в процес підготовки майбутніх педагогів і доводить, що саме вона є однією з ефективних технологій, здатних так перебудувати зміст і методику навчального процесу на всіх його рівнях, що освіта буде забезпечувати своєчасну підготовку людини до життєдіяльності в умовах сучасного інформаційно-техногенного суспільства.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Світлана Володимирівна Данильченко, КВНЗ «Макіївське педагогічне училище»
Директор КВНЗ «Макіївське педагогічне училище»

References

1. Вірста С.Є. Інноваційне навчання: метод проектів / С.Є. Вірста // Нові технології навчання. –2007. – № 50. – С. 48-52

2. Висоцька О.Є. Концептуальні засади випереджаючої освіти для сталого розвитку / О.Є.Висоцька // Дніпропетровська обласна педагогічна освіта. – 2009. – № 21(30). – С. 6.

3. Лендел М. Теоретичні аспекти формування екологічної культури / М. Лендел // Освіта. Технікуми. Коледжі. – 2004. – № 4 (10). – С. 64–67.

4. Реймерс Н. Ф. Природоиспользование: словарь-справочник / Н. Ф. Реймерс– М. : Мысль, 1990. – С. 591-592.

5. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах вищого навчального закладу : науковий посібник / під заг . ред. С. І. Якименко. – К. : ВД «Слово», 2011. – 464 с.
Published
2015-06-26
Cited
How to Cite
Данильченко, С. В. (2015). Педагогічні умови впровадження проектної технології в процес підготовки майбутніх педагогів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (34), 71-80. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2892