Ефективність використання дидактичних ігор у процесі вивчення економічних дисциплін

  • Олена Вікторівна Голозубова Балаклійська філія Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Ключові слова: активні методи навчання, дидактичні гра, педагогічні умови

Анотація

У статті проаналізована сутність дидактичної гри та обґрунтована ефективність використання дидактичних ігор у процесі вивчення економічних дисциплін в умовах педагогічного ВНЗ.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Олена Вікторівна Голозубова, Балаклійська філія Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Старший  викладач

Посилання

1. Бабанський Ю.К. Методы обучения в современной общеобразовательной школе. Ю.К. Бабанський / – М. : Просвещение, 1985. – 208 с.

2. Куліш І.М. Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету : автореферат дис. канд. пед. наук: 13.00.09 / І.М. Куліш. – НПУ М.П. Драгоманова. − К. : 2009. − 22 с.
Опубліковано
2015-06-26
Цитовано
Як цитувати
Голозубова, О. В. (2015). Ефективність використання дидактичних ігор у процесі вивчення економічних дисциплін. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 51-57. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2889