Проблеми вищої освіти у контексті ідей педагогічної філософії
Ключові слова:
вища освіта, педагогічна філософія, спосіб життя викладача та студента, цільовий освітній компонент, смисловий освітній компонент
Анотація
У статті розглядаються окремі проблеми вищої освіти у контексті ідей педагогічної філософії як нового наукового напряму, зокрема осмислюються цільовий і смисловий аспекти освітнього процесу.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Коротяев Б.И. Диалектика недостающего и избыточного в образовательном пространстве / Б.И. Коротяев, В.С. Курило, В. В. Третьяченко. – Луганск : Альма-матер, 2007.
2. Коротяєв Б.І. Педагогічна філософія / Б.І. Коротяєв, В.С. Курило, С.В. Савченко. – Луганськ: Вид-во «ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2010.
3. Кремень В.Г. Філософія людиноцентризму в стратегіях освітнього простору / В. Г. Кремень. – К. : Педагогічна думка, 2009.
2. Коротяєв Б.І. Педагогічна філософія / Б.І. Коротяєв, В.С. Курило, С.В. Савченко. – Луганськ: Вид-во «ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2010.
3. Кремень В.Г. Філософія людиноцентризму в стратегіях освітнього простору / В. Г. Кремень. – К. : Педагогічна думка, 2009.
Опубліковано
2015-06-26
Цитовано
Як цитувати
Головко, С. Г., & Головко, М. Б. (2015). Проблеми вищої освіти у контексті ідей педагогічної філософії. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 43-50. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2888
Розділ
Статті