Проблеми вищої освіти у контексті ідей педагогічної філософії

  • Сергій Георгійович Головко Кафедра історії Української державної академії залізничного транспорту
  • Маргарита Борисівна Головко Кафедра дошкільної освіти ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
Ключові слова: вища освіта, педагогічна філософія, спосіб життя викладача та студента, цільовий освітній компонент, смисловий освітній компонент

Анотація

У статті розглядаються окремі проблеми вищої освіти у контексті ідей педагогічної філософії як нового наукового напряму, зокрема осмислюються цільовий і смисловий аспекти освітнього процесу.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Сергій Георгійович Головко, Кафедра історії Української державної академії залізничного транспорту
Кандидат педагогічних наук, доцент
Маргарита Борисівна Головко, Кафедра дошкільної освіти ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Коротяев Б.И. Диалектика недостающего и избыточного в образовательном пространстве / Б.И. Коротяев, В.С. Курило, В. В. Третьяченко. – Луганск : Альма-матер, 2007.

2. Коротяєв Б.І. Педагогічна філософія / Б.І. Коротяєв, В.С. Курило, С.В. Савченко. – Луганськ: Вид-во «ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2010.

3. Кремень В.Г. Філософія людиноцентризму в стратегіях освітнього простору / В. Г. Кремень. – К. : Педагогічна думка, 2009.
Опубліковано
2015-06-26
Цитовано
Як цитувати
Головко, С. Г., & Головко, М. Б. (2015). Проблеми вищої освіти у контексті ідей педагогічної філософії. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 43-50. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2888