Педагогічний вплив на фрормування онто-інвайроиентального світогляду студентів

  • Лідія Сергіївна Нечепоренко Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: онто-івайроментальна педагогіка, ноосфера, тьютерська технологія

Анотація

В  статті  розглядається:  онто-інвайроментальне  виховання  студентів, сутність формування ноосфери, єдність як основний принцип педагогічної  діяльності. Акцентується  увага  на формуванні  онто-інвайроментального світогляду.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Лідія Сергіївна Нечепоренко, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Доктор педагогічних наук, професор, лауреат міжнародної премії з педагогіки

Посилання

1. Бердяев Н.А. Самопознание. – М.: Книга, 1991. – 446 с.

2. Вернадский В.И. Биосфера и ноосфера. – М.: Наука, 1989. – 261 с.

3. Лосский Н.О. Ценность и Бытие: Бог и Царство Божие как основа ценностей. – Харьков: Фолио; М.: ООО «Фирма «Издательство АСТ», 2000. – 846 с.

4. Бойко А.М. Інтегрований курс теорії та історії педагогіки: Індивідуальні тьюторські завдання для студентів ІІ-V курсів: Навчальний посібник. – Полтава, 2007. – 359 с.

5. Петлин В. Яка вона, людина-рентген? «Науковий світ» №7, 2010. – с. 11-12.
Опубліковано
2015-06-26
Цитовано
Як цитувати
Нечепоренко, Л. С. (2015). Педагогічний вплив на фрормування онто-інвайроиентального світогляду студентів. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 7-13. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2883