Педагогічний вплив на фрормування онто-інвайроиентального світогляду студентів

  • Лідія Сергіївна Нечепоренко Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

Abstract

В  статті  розглядається:  онто-інвайроментальне  виховання  студентів, сутність формування ноосфери, єдність як основний принцип педагогічної  діяльності. Акцентується  увага  на формуванні  онто-інвайроментального світогляду.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Лідія Сергіївна Нечепоренко, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Доктор педагогічних наук, професор, лауреат міжнародної премії з педагогіки

References

1. Бердяев Н.А. Самопознание. – М.: Книга, 1991. – 446 с.

2. Вернадский В.И. Биосфера и ноосфера. – М.: Наука, 1989. – 261 с.

3. Лосский Н.О. Ценность и Бытие: Бог и Царство Божие как основа ценностей. – Харьков: Фолио; М.: ООО «Фирма «Издательство АСТ», 2000. – 846 с.

4. Бойко А.М. Інтегрований курс теорії та історії педагогіки: Індивідуальні тьюторські завдання для студентів ІІ-V курсів: Навчальний посібник. – Полтава, 2007. – 359 с.

5. Петлин В. Яка вона, людина-рентген? «Науковий світ» №7, 2010. – с. 11-12.
Published
2015-06-26
Cited
How to Cite
Нечепоренко, Л. С. (2015). Педагогічний вплив на фрормування онто-інвайроиентального світогляду студентів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (34), 7-13. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2883