Шість днів навчання. Шлях до зменшення ефективності освітнього процесу

  • Даніела Старощук Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0001-6604-6528
  • Ольга Чернорук Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0003-1956-6250
  • Олексій Наливайко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-7094-1047
Ключові слова: час навчання, шестиденний навчальний тиждень, продуктивність, академічна успішність

Анотація

У цій статті мова йде про вплив чотирьохденного, п’ятиденного, шестиденного навчального тижня на продуктивність та академічні досягнення студентів, а також їх моральний стан. Ми розглянули такі надзвичайно важливі складові навчання, наприклад, як час навчання і зусилля, що впливає на процес рефлексії, а відтак ці складові визначають наскільки добре і глибоко студент засвоїть здобуті знання в університеті. У рамках дослідження було також проведено опитування, у якому взяли участь 165 студентів з різних факультетів Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Респонденти висловили свої судження з приводу шестиденного навчального тижня, його впливу на їх продуктивність, фізичний, нервово-психічний та морально-емоційний стан. Ми провели аналіз попередніх робіт та визначили, що від об’єму часу навчання витраченого на навчання не залежить результат академічної успішності (outcome), а навпаки цей процес пов’язаний з мотивацією, гарним настроєм, нервово-психічним станом, ступенями втоми та змоги відпочити. Також ми не оминули увагою аспект тривожності, тому опитали студентів щодо цього явища. 62% респондентів зауважили, що з початком шестиденного навчання в університеті рівень тривожності значно збільшився. Що неодмінно має негативний вплив на академічну успішність студентів, а також безпосередньо на процес навчання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2022-12-29
Цитовано
Як цитувати
Старощук, Д., Чернорук, О., & Наливайко, О. (2022). Шість днів навчання. Шлях до зменшення ефективності освітнього процесу. Наукові записки кафедри педагогіки, (51), 63-70. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2022-51-08

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)