Використання платформи moodle для вивчення англійської мови

  • Людмила Володимирівна Бахмат Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
  • Оксана Олексіївна Бабакіна Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Ключові слова: Moodle, платформа, курси, віртуальне навчальне середовище, змішане навчання

Анотація

У статті розглядається використання платформи Moodle як віртуального навчального середовища для вивчення англійської мови, перевагами якої є вільний та безкоштовний доступ, легкість у використанні, велика кількість видів діяльності, що підвищують мотивацію та зацікавленість студентів. Значна увага приділяється особливостям роботи з платформою, пропонуються можливі рішення.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Людмила Володимирівна Бахмат, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Викладач
Оксана Олексіївна Бабакіна, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Професор, к.пед.наук, доцент

Посилання

1. Ismail Fayed. Moodle as a Supporting VLE in ESL Secondary Education/ Інтернет-ресурс http://elexforum.hbmeu.ac.ae/Moodle.pdf

2. Kazunori Nozawa. To Moodle or not to Moodle: Can It Be an Ideal e-Learning Environment?/ Інтернет-ресурс http://www.ps.ritsumei.ac.jp/assoc/policy_science/183/183_19_nozawa.pdf

3. Osman Z. Barnawi. Use Your Noodle to Learn Moodle/ Інтернет-ресурс http://www.itdl.org/Journal/Dec_09/article05.htm

4. Solanki D. Shyamlee, M Phil. «Use of Technology in English Language Teaching and Learning»: An Analysis/ Інтернет-ресурс http://www.ipedr.com/vol33/030-ICLMC2012-L10042.pdf

5. http://uiite.kpi.ua/ua/about-dl/regions.html

6. http://www.moodle.org
Опубліковано
2015-06-24
Цитовано
Як цитувати
Бахмат, Л. В., & Бабакіна, О. О. (2015). Використання платформи moodle для вивчення англійської мови. Наукові записки кафедри педагогіки, (37), 43-50. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1974