Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі

  • Олена Михайлівна Акімова Комунальний заклад «Харківська гуманітарно - педагогічна академія»
Ключові слова: інклюзивна освіта, інклюзивне середовище, інклюзія, вчитель початкової школи, діти з особливими потребами

Анотація

У статті  проаналізовані основні аспекти інклюзивної освіти під час підготовки майбутніх учителів початкових класів. Визначені завдання  інклюзивної освіти для вчителя початкової школи та основні засади курсу «Інклюзивна освіта вчителя початкової школи» під час  професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Олена Михайлівна Акімова, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно - педагогічна академія»
Доцент кафедри педагогіки та психології, кандидат педагогічних наук

Посилання

1. Васильєва М.П. / М.П. Васильєва Теорія педагогічної деонтології. –Х.: Нове слово, 2003. – 216 с.

2. Колупаєва А.А. Основи інклюзивної освіти / А.А. Колупаєва Навчально-методичний посібник. - К: А.С. К., 2012. - 308 с.

3. Колупаєва А.А. До проблеми понятійно-термінологічних визначень у сучасній спеціальній педагогіці / А.А. Колупаєва Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод. зб. Випуск 8. - К., 2006. - С. 105-109.

4. Хомич Л. О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів / Л. О. Хомич. – К. : Магістр–S, 1998. – 200 с.

5.Інклюзивна освіта в контексті реалій сьогодення Алла Колупаєва [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://slovyanochka.at.ua

6.Правительственный портал [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua
Опубліковано
2015-06-24
Цитовано
Як цитувати
Акімова, О. М. (2015). Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі. Наукові записки кафедри педагогіки, (37), 35-42. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1973