Основні аспекти інклюзивної освіти у підготовці майбутніх учителів початкових класів

  • Олена Михайлівна Акімова Комунальний заклад «Харківська гуманітарно - педагогічна академія»
Ключові слова: інклюзивна освіта, вчитель початкової школи, діти з особливими потребами.

Анотація

В статті  проаналізовані основні аспекти інклюзивної освіти під час підготовки майбутніх учителів початкових класів. Визначені основні завдання асистента вчителя початкової школи в рамках інклюзивного середовища, охарактеризовані основні напрями інклюзивної-педагогічної освіти під час  підготовки для майбутніх вчителів початкової школи

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олена Михайлівна Акімова, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно - педагогічна академія»
Cтарший  викладач кафедри педагогіки та психології

Посилання

1. Колупаєва А.А. Основи інклюзивної освіти / А.А. Колупаєва Навчально-методичний посібник. - К: А.С. К., 2012. - 308 с.

2. Колупаєва А.А. Проблеми спеціальної освіти дітей з особливими потребами в Україні / А.А. Колупаєва Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: 36. наукових праць.- К.: Університет "Україна", 2004.- 448 с.

3. Колупаєва А.А. До проблеми понятійно-термінологічних визначень у сучасній спеціальній педагогіці / А.А. Колупаєва Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод. зб. Випуск 8. - К., 2006. - С. 105-109.

4. Хомич Л. О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів / Л. О. Хомич. – К. : Магістр–S, 1998. – 200 с.
Як цитувати
Акімова, О. (1). Основні аспекти інклюзивної освіти у підготовці майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки кафедри педагогіки, (35), 12-18. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1794