Педагогічна деонтологія як компонент інклюзивної освіти майбутніх учителів початкових класів

  • Олена Михайлівна Акімова Комунальний заклад «Харківська гуманітарно - педагогічна академія»

Abstract

У статті  проаналізовані основні аспекти інклюзивної освіти під час підготовки майбутніх учителів початкових класів. Визначені завдання  інклюзивної освіти для вчителя початкової школи, суть та принципи педагогічної деонтології як компоненту інклюзивної освіти під час  професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Олена Михайлівна Акімова, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно - педагогічна академія»
Доцент кафедри педагогіки та психології, кандидат педагогічних наук педагогіки та психології

References

1. Васильєва М.П. / М.П. Васильєва Теорія педагогічної деонтології. –Х.: Нове слово, 2003. – 216 с.

2. Колупаєва А.А. Основи інклюзивної освіти / А.А. Колупаєва Навчально-методичний посібник. - К: А.С. К., 2012. - 308 с.

3. Колупаєва А.А. До проблеми понятійно-термінологічних визначень у сучасній спеціальній педагогіці / А.А. Колупаєва Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод. зб. Випуск 8. - К., 2006. - С. 105-109.

4. Хомич Л. О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів / Л. О. Хомич. – К. : Магістр–S, 1998. – 200 с.

5.Інклюзивна освіта в контексті реалій сьогодення Алла Колупаєва [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://slovyanochka.at.ua

6.Правительственный портал [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua
Published
2015-06-24
Cited
How to Cite
Акімова, О. М. (2015). Педагогічна деонтологія як компонент інклюзивної освіти майбутніх учителів початкових класів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(38), 23-30. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2740