Педагогічна деонтологія як компонент інклюзивної освіти майбутніх учителів початкових класів

  • Олена Михайлівна Акімова Комунальний заклад «Харківська гуманітарно - педагогічна академія»
Ключові слова: інклюзивна освіта, інклюзивне середовище, інклюзія, вчитель початкової школи, діти з особливими потребами, педагогічна деонтологія

Анотація

У статті  проаналізовані основні аспекти інклюзивної освіти під час підготовки майбутніх учителів початкових класів. Визначені завдання  інклюзивної освіти для вчителя початкової школи, суть та принципи педагогічної деонтології як компоненту інклюзивної освіти під час  професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олена Михайлівна Акімова, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно - педагогічна академія»
Доцент кафедри педагогіки та психології, кандидат педагогічних наук педагогіки та психології

Посилання

1. Васильєва М.П. / М.П. Васильєва Теорія педагогічної деонтології. –Х.: Нове слово, 2003. – 216 с.

2. Колупаєва А.А. Основи інклюзивної освіти / А.А. Колупаєва Навчально-методичний посібник. - К: А.С. К., 2012. - 308 с.

3. Колупаєва А.А. До проблеми понятійно-термінологічних визначень у сучасній спеціальній педагогіці / А.А. Колупаєва Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод. зб. Випуск 8. - К., 2006. - С. 105-109.

4. Хомич Л. О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів / Л. О. Хомич. – К. : Магістр–S, 1998. – 200 с.

5.Інклюзивна освіта в контексті реалій сьогодення Алла Колупаєва [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://slovyanochka.at.ua

6.Правительственный портал [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua
Опубліковано
2015-06-24
Як цитувати
Акімова, О. (2015). Педагогічна деонтологія як компонент інклюзивної освіти майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(38), 23-30. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2740