Вивчення китайської мови за допомогою цифрових додатків

Ключові слова: методи навчання, навчальний процес, онлайн-ресурси, цифрові інструменти, цифрові медіа, цифрові ресурси

Анотація

У сучасному світі володіння мовами є необхідністю, саме тому впровадження інноваційних методів навчання, зокрема цифрових ресурсів, сприяє поліпшенню якості викладання та володіння іноземною мовою серед здобувачів освіти. Метою дослідження є визначення обізнаності викладачів кафедри східних мов та міжкультурної комунікації Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна у використанні додатків та платформ trainchinese, PurpleCulture та Google Classroom задля встановлення частоти використання вищезгаданих ресурсів та співвідношення між освоєнням матеріалу, заохоченням до навчального процесу, підвищенням рівня володіння китайською мовою серед студентів. Експеримент мав на увазі проходження анонімного опитування (заповнення Google Form) серед викладачів китайської мови. Результати дослідження показали, що усі опитувані викладачі ознайомлені із функціоналом додатків trainchinese та GoogleClassroom, а ось додаток PurpleCulture знайомий меншій кількості опитуваних. Тому він потребує подальшої популяризації серед викладачів та студентів. На основі пройденого опитування, викладачі кафедри східних мов та міжкультурної комунікації Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна зробили власні висновки, які посприятимуть внесенню змін у навчальний план та урізноманітненню процесу проведення занять. У статті були проаналізовані праці іноземних науковців, які займалися вивченням цифрових технологій та мобільних додатків та їх запровадженням у навчальний процес. Дослідження фокусується на вивченні китайської мови за допомогою додатків та платформ для персональних комп’ютерів, смартфонів та планшетів, представлених як на платформі Android, так і на IOS. Слід зазначити, що у статті також міститься детальний аналіз переваг та недоліків запропонованих онлайн-ресурсів, можливість їхнього використання здобувачами освіти з різними рівнями володіння китайської. Стаття не лише розкриває важливість використання онлайн-ресурсів, але й демонструє усі сторони впровадження цифрових додатків у навчальний процес. Усі додатки та платформи рекомендовані для освітніх програм з вивченням китайської мови.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2020-12-22
Цитовано
Як цитувати
Наливайко, О., Резніченко, Г., Кулакова, І., Кудаєва, О., & Бондаренко, А. (2020). Вивчення китайської мови за допомогою цифрових додатків. Наукові записки кафедри педагогіки, (47), 64-77. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2020-47-08

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)