Вивчення китайської мови за допомогою цифрових додатків
Анотація
У сучасному світі володіння мовами є необхідністю, саме тому впровадження інноваційних методів навчання, зокрема цифрових ресурсів, сприяє поліпшенню якості викладання та володіння іноземною мовою серед здобувачів освіти. Метою дослідження є визначення обізнаності викладачів кафедри східних мов та міжкультурної комунікації Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна у використанні додатків та платформ trainchinese, PurpleCulture та Google Classroom задля встановлення частоти використання вищезгаданих ресурсів та співвідношення між освоєнням матеріалу, заохоченням до навчального процесу, підвищенням рівня володіння китайською мовою серед студентів. Експеримент мав на увазі проходження анонімного опитування (заповнення Google Form) серед викладачів китайської мови. Результати дослідження показали, що усі опитувані викладачі ознайомлені із функціоналом додатків trainchinese та GoogleClassroom, а ось додаток PurpleCulture знайомий меншій кількості опитуваних. Тому він потребує подальшої популяризації серед викладачів та студентів. На основі пройденого опитування, викладачі кафедри східних мов та міжкультурної комунікації Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна зробили власні висновки, які посприятимуть внесенню змін у навчальний план та урізноманітненню процесу проведення занять. У статті були проаналізовані праці іноземних науковців, які займалися вивченням цифрових технологій та мобільних додатків та їх запровадженням у навчальний процес. Дослідження фокусується на вивченні китайської мови за допомогою додатків та платформ для персональних комп’ютерів, смартфонів та планшетів, представлених як на платформі Android, так і на IOS. Слід зазначити, що у статті також міститься детальний аналіз переваг та недоліків запропонованих онлайн-ресурсів, можливість їхнього використання здобувачами освіти з різними рівнями володіння китайської. Стаття не лише розкриває важливість використання онлайн-ресурсів, але й демонструє усі сторони впровадження цифрових додатків у навчальний процес. Усі додатки та платформи рекомендовані для освітніх програм з вивченням китайської мови.
Завантаження
Посилання
/Посилання
Alfadil, M. (2020). Effectiveness of virtual reality game in foreign language vocabulary acquisition. Computers & Education, 153. doi https://doi.org/10.1016/j.compedu.2020.103893 (in English).
Callaghan, M. N., & Reich, S. M. (2018). Are educational preschool apps designed to teach? An analysis of the app market. Learning, Media and Technology, 43(3), 280– 293. https://doi.org/10.1080/17439884.2018.1498355 (in English).
Chin-His Lin, Keyi Zhou, Shiyun Yang (2018) A Survey of Mobile Apps for Learning Chinese Vocabulary. Journal of Technology and Chinese Language Teaching, 9, 98-115 (in English).
Gangaiamaran, R. & Pasupathi, M. (2017). Review on use of mobile apps for language learning. Int. J. Appl. Eng. Res., 12, 11242–11251 (in English).
Gunter, Glenda A., Campbell, Laurie O., Braga, Junia, Racilan, Marcos, & Souza, Valeska Virgínia S.. (2016). Language learning apps or games: an investigation utilizing the RETAIN model. Revista Brasileira de Linguística Aplicada, 16(2), 209-235. https://dx.doi.org/10.1590/1984-639820168543 (in English).
Heil, C. R., Wu, J. S., Lee, J. J., & Schmidt, T. (2016). A review of mobile language learning applications: Trends, challenges, and opportunities. The EuroCALL Review, 24(2), 32-50 (in English)..
Hu, R., & Xu, X. (2019). Mobile Experience in Learning Chinese: Review and Recommendations. In Xu, X. (Ed.), Impacts of Mobile Use and Experience on Contemporary Society, 182-192. IGI Global. http://doi:10.4018/978-1-5225-7885-7.ch011 (in English).
Lo Bianco, J. 2011. “Chinese: The Gigantic Up-and-Comer.” In Teaching and Learning Chinese in Global Contexts: Multimodality and Literacy in the New Media Age, edited by Linda T. H. Tsung and Ken Cruickshank, xiii–xxiv. London: Continuum (in English)..
Ma ,Yingxin, (2018). Chinese Culture Teaching in Chinese Language Classes. Problems and Challenges of Teaching Culture Through Language, Munich, GRIN Verlag (in English)..
Mason, А.; Zhang, W. (2017). An exploration of the use of mobile applications to support the learning of Chinese characters employed by students of Chinese as a foreign language. In Kan, Qian; Bax, Stephen (Eds), Beyond the language classroom: researching MOOCs and other innovations (pp. 99-112). Research-publishing.net. https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.mooc2016.674 (in English).
Mo, M. & Zhang, J. (2012). “Mobile phone addiction’s influence to the college students’ mobile learning and the matching guidance,” (in Chinese). Modern Distance Education, vol. 143, no. 5, pp.80-84 (in Chinese) .
Nalyvaiko, O., Vakulenko, A., & Zemlin, U. (2020). The use of the mobile application "drops" in the process of learning foreign languages. Electronic scientific professional journal “open educational e-environment of modern university”, (8), 107-120. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.8.10 (in English)
Orton, J. (2016). Building Chinese Language Capacity in Australia. Ultimo: Australia-China Relations Institute (in English).
Quizlet. com. (a). "A new milestone for Quizlet: 50 million monthly learners". Inside Quizlet blog. URL https://quizlet.com/blog/a-new-milestone-for-quizlet-50-million-monthly-learners 17.07.2020 (in English).
Quizlet.com. (b). "Quizlet Flashcards API". URL https://quizlet.com/232960667/sscg17-flashcards/ . 17.07.2020 (in English).
Sanosi, A. B. (2018). The effect of Quizlet on vocabulary acquisition. Asian Journal of Education and e-Learning, 6(4), 71-77 (in English).
Starr, D. (2009). ‘Chinese Language Education in Europe: the Confucius Institutes’. European Journal of Education, 44, 1 https://doi.org/10.1111/j.1465-3435.2008.01371.x (in English).
Sung, Y.-T., Chang, K.-E., & Yang, J.-M. (2015). How effective are mobile devices for language learning? A meta-analysis. Educational Research Review, 16, 68–84. https://doi.org/10.1016/j.edurev.2015.09.001 (in English).
Trainchinese.com. URL: https://www.trainchinese.com/v2/maboutus.php?rAp=0&tcLanguage=en (06.07.2020) (in English).
TrastRadios. Google Classroom Reviews URL : https://www.trustradius.com/products/google-classroom/reviews?qs=pros-and-cons (06.07.2020) (in English).
Yip, F. W. M., Kwan, A. C. M. (2006). Online vocabulary games as a tool for teaching and learning English vocabulary. Educational Media International, 43(3), 233–249. https://doi.org/10.1080/09523980600641445 (in English).
Zhang, S. (2016). Mobile English Learning: An Empirical Study on an APP, English Fun Dubbing. International Journal Of Emerging Technologies In Learning (IJET), 11(12), pp. 4-8. doi:http://dx.doi.org/10.3991/ijet.v11i12.6314 (in English).
Alfadil, M. (2020). Effectiveness of virtual reality game in foreign language vocabulary acquisition. Computers & Education, 153. doi https://doi.org/10.1016/j.compedu.2020.103893 (in English).
Callaghan, M. N., & Reich, S. M. (2018). Are educational preschool apps designed to teach? An analysis of the app market. Learning, Media and Technology, 43(3), 280– 293. https://doi.org/10.1080/17439884.2018.1498355 (in English).
Chin-His Lin, Keyi Zhou, Shiyun Yang (2018) A Survey of Mobile Apps for Learning Chinese Vocabulary. Journal of Technology and Chinese Language Teaching, 9, 98-115 (in English).
Gangaiamaran, R. & Pasupathi, M. (2017). Review on use of mobile apps for language learning. Int. J. Appl. Eng. Res., 12, 11242–11251 (in English).
Gunter, Glenda A., Campbell, Laurie O., Braga, Junia, Racilan, Marcos, & Souza, Valeska Virgínia S.. (2016). Language learning apps or games: an investigation utilizing the RETAIN model. Revista Brasileira de Linguística Aplicada, 16(2), 209-235. https://dx.doi.org/10.1590/1984-639820168543 (in English).
Heil, C. R., Wu, J. S., Lee, J. J., & Schmidt, T. (2016). A review of mobile language learning applications: Trends, challenges, and opportunities. The EuroCALL Review, 24(2), 32-50 (in English)..
Hu, R., & Xu, X. (2019). Mobile Experience in Learning Chinese: Review and Recommendations. In Xu, X. (Ed.), Impacts of Mobile Use and Experience on Contemporary Society, 182-192. IGI Global. http://doi:10.4018/978-1-5225-7885-7.ch011 (in English).
Lo Bianco, J. 2011. “Chinese: The Gigantic Up-and-Comer.” In Teaching and Learning Chinese in Global Contexts: Multimodality and Literacy in the New Media Age, edited by Linda T. H. Tsung and Ken Cruickshank, xiii–xxiv. London: Continuum (in English)..
Ma ,Yingxin, (2018). Chinese Culture Teaching in Chinese Language Classes. Problems and Challenges of Teaching Culture Through Language, Munich, GRIN Verlag (in English)..
Mason, А.; Zhang, W. (2017). An exploration of the use of mobile applications to support the learning of Chinese characters employed by students of Chinese as a foreign language. In Kan, Qian; Bax, Stephen (Eds), Beyond the language classroom: researching MOOCs and other innovations (pp. 99-112). Research-publishing.net. https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.mooc2016.674 (in English).
Mo, M. & Zhang, J. (2012). “Mobile phone addiction’s influence to the college students’ mobile learning and the matching guidance,” (in Chinese). Modern Distance Education, vol. 143, no. 5, pp.80-84 (in Chinese) .
Nalyvaiko, O., Vakulenko, A., & Zemlin, U. (2020). The use of the mobile application "drops" in the process of learning foreign languages. Electronic scientific professional journal “open educational e-environment of modern university”, (8), 107-120. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.8.10 (in English)
Orton, J. (2016). Building Chinese Language Capacity in Australia. Ultimo: Australia-China Relations Institute (in English).
Quizlet. com. (a). "A new milestone for Quizlet: 50 million monthly learners". Inside Quizlet blog. URL https://quizlet.com/blog/a-new-milestone-for-quizlet-50-million-monthly-learners 17.07.2020 (in English).
Quizlet.com. (b). "Quizlet Flashcards API". URL https://quizlet.com/232960667/sscg17-flashcards/ . 17.07.2020 (in English).
Sanosi, A. B. (2018). The effect of Quizlet on vocabulary acquisition. Asian Journal of Education and e-Learning, 6(4), 71-77 (in English).
Starr, D. (2009). ‘Chinese Language Education in Europe: the Confucius Institutes’. European Journal of Education, 44, 1 https://doi.org/10.1111/j.1465-3435.2008.01371.x (in English).
Sung, Y.-T., Chang, K.-E., & Yang, J.-M. (2015). How effective are mobile devices for language learning? A meta-analysis. Educational Research Review, 16, 68–84. https://doi.org/10.1016/j.edurev.2015.09.001 (in English).
Trainchinese.com. URL: https://www.trainchinese.com/v2/maboutus.php?rAp=0&tcLanguage=en (06.07.2020) (in English).
TrastRadios. Google Classroom Reviews URL : https://www.trustradius.com/products/google-classroom/reviews?qs=pros-and-cons (06.07.2020) (in English).
Yip, F. W. M., Kwan, A. C. M. (2006). Online vocabulary games as a tool for teaching and learning English vocabulary. Educational Media International, 43(3), 233–249. https://doi.org/10.1080/09523980600641445 (in English).
Zhang, S. (2016). Mobile English Learning: An Empirical Study on an APP, English Fun Dubbing. International Journal Of Emerging Technologies In Learning (IJET), 11(12), pp. 4-8. doi:http://dx.doi.org/10.3991/ijet.v11i12.6314 (in English).