ОНОВЛЕНА ФОРМА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

  • Ельвіра Василівна Гапон
  • Владлен Іванович Гапон
  • Ірина Владленівна Ремзі

Abstract

У статті обговорюються педагогічні умови запровадження у навчальний процес класичного університету оновленої форми самостійної роботи студентів за використання  індивідуальних навчально-дослідних завдань.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Ельвіра Василівна Гапон

кандидат педагогічних наук доцент кафедри експериментальної фізики Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

 

Владлен Іванович Гапон

кандидат технічних наук, доцент кафедри педагогіки Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

 

Ірина Владленівна Ремзі
кандидат педагогічних наук завідувач кафедри фізичного виховання Харківської гуманітарно-педагогічної академії.

References

1. «Про вищу освіту» Закон України від 17.01.2002 р. № 2984 –ІІІ.
2. Вища освіта України і Болонський процес: навч. посібник // Колектив авторів за ред. В. Кременя. – Тернопіль: Навч. книга – Богдан, 2004. – 384 с.
3. Положення про організацію навчального процесу в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна. – Х.: ХНУ, 2009. – 82 с.
4. Основы педагогики и психологии высшей школы. // Под ред. А.В. Петровского. – М.:Изд. Московского ун-та, 1986. – 304 с.
5. Гапон Е.В., Гапон В.І. Психолого-педагогічні умови ефективності самостійної роботи студентів. // Наук. зап. каф. педагогіки ХНУ. Вип.ХVІ. – Х.: Основа, 2006. – с. 60-68.
6. Головченко Г.Т. Забезпечення самостійної роботи студентів гуманітарного ВНЗ // Наук. зап. каф. педагогіки ХНУ. Вип. ХІ. – Х.: Основа, 2004. – с. 41-50.
7. Гапон Е.В., Гапон В.І. Можливості системного підходу до реформування освіти в Україні. // Наук. зап. каф. педагогіки ХНУ. Вип.ХІ. – Х.: Основа, 2004. – с. 34-41.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Гапон, Е. В., Гапон, В. І., & Ремзі, І. В. (2015). ОНОВЛЕНА ФОРМА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (27), 38-45. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3556

Most read articles by the same author(s)