ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ
Abstract
У статті обговорюються педагогічні умови розвитку універсального мислення студентів. Творче мислення розглядається як складова універсального мислення.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Моляко В.О. Психологічна теорія творчості // Наук. зап. Інст. психології АПН України. – К.: Нора-Принт, 2002. Вип. 22. – 350 с.
2. Моляко В.А. Стратегии решения новых задач в процессе творческой деятельности // «Обдарована дитина», № 4, 2002. – с. 33-44.
3. Регирер Е.И. Развитие способностей исследователя. – М.: Наука, 1969. – 230 с.
4. Гапон Е.В., Гапон В.І., Ремзі І.В. Проблема навчання студентів творчому мисленню // Наук. зап. каф. педаг . ХНУ ім. В.Н. Каразіна. Вип. XXIV. – Х.: Вид. ХНУ, 2010. – с. 59-71.
5. Баранов С.П. Сущность процесса обучения. – М.: Просвещение, 1982. – 112 с.
6. Подоляк Я.В., Христинко Л.М. Двопівкульне мислення у навчанні // Наук. зап. каф. педаг . ХНУ імені В.Н. Каразіна. Вип. XIII - XIV. – Х.: Основа, 2005. – с. 136-143.
7. Голин Г.М. Физики о преподавании физики. – М.: Знание, 1979. – 64 с.
2. Моляко В.А. Стратегии решения новых задач в процессе творческой деятельности // «Обдарована дитина», № 4, 2002. – с. 33-44.
3. Регирер Е.И. Развитие способностей исследователя. – М.: Наука, 1969. – 230 с.
4. Гапон Е.В., Гапон В.І., Ремзі І.В. Проблема навчання студентів творчому мисленню // Наук. зап. каф. педаг . ХНУ ім. В.Н. Каразіна. Вип. XXIV. – Х.: Вид. ХНУ, 2010. – с. 59-71.
5. Баранов С.П. Сущность процесса обучения. – М.: Просвещение, 1982. – 112 с.
6. Подоляк Я.В., Христинко Л.М. Двопівкульне мислення у навчанні // Наук. зап. каф. педаг . ХНУ імені В.Н. Каразіна. Вип. XIII - XIV. – Х.: Основа, 2005. – с. 136-143.
7. Голин Г.М. Физики о преподавании физики. – М.: Знание, 1979. – 64 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Гапон, Е. В., Гапон, В. І., & Ремзі, І. В. (2015). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (26), 31-38. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3584
Section
Статті