ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ

  • Ельвіра Василівна Гапон
  • Владлен Іванович Гапон
  • Ірина Владленівна Ремзі

Abstract

У статті обговорюються педагогічні умови розвитку універсального мислення студентів. Творче мислення розглядається як складова універсального мислення.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Ельвіра Василівна Гапон

кандидат педагогічних наук,  доцент  кафедри експериментальної фізики Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

Владлен Іванович Гапон
кандидат технічних наук, доцент кафедри педагогіки Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.
Ірина Владленівна Ремзі

кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри фізичного виховання Харківського гуманітарно-педагогічного  інституту.

References

1. Моляко В.О. Психологічна теорія творчості // Наук. зап. Інст. психології АПН України. – К.: Нора-Принт, 2002. Вип. 22. – 350 с.
2. Моляко В.А. Стратегии решения новых задач в процессе творческой деятельности // «Обдарована дитина», № 4, 2002. – с. 33-44.
3. Регирер Е.И. Развитие способностей исследователя. – М.: Наука, 1969. – 230 с.
4. Гапон Е.В., Гапон В.І., Ремзі І.В. Проблема навчання студентів творчому мисленню // Наук. зап. каф. педаг . ХНУ ім. В.Н. Каразіна. Вип. XXIV. – Х.: Вид. ХНУ, 2010. – с. 59-71.
5. Баранов С.П. Сущность процесса обучения. – М.: Просвещение, 1982. – 112 с.
6. Подоляк Я.В., Христинко Л.М. Двопівкульне мислення у навчанні // Наук. зап. каф. педаг . ХНУ імені В.Н. Каразіна. Вип. XIII - XIV. – Х.: Основа, 2005. – с. 136-143.
7. Голин Г.М. Физики о преподавании физики. – М.: Знание, 1979. – 64 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Гапон, Е. В., Гапон, В. І., & Ремзі, І. В. (2015). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (26), 31-38. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3584

Most read articles by the same author(s)