Ефективні техніки розвитку лексичних навичок в англійській мові
Анотація
Стаття присвячена розвитку лексичних навичок в англійській мові у здобувачів вищої освіти. Володіння лексикою є необхідною умовою успішної комунікації. Досліджуються значення словникового запасу для засвоєння системи мови та сучасні виклики щодо розвитку мовленнєвих умінь студентів. На основі результатів досліджень провідних учених стаття узагальнює аналіз ефективних технік збагачення лексичного тезаурусу. У науковій розвідці схарактеризовано роль лексичного аспекту в оволодінні мовою та його вплив на академічний та професійний успіх. Авторка підкреслює важливість сучасних стратегій викладання, включаючи контекстне навчання, семантичні картки, оволодіння морфологією, ситуаційне навчання та ігри. Крім того, у статті розглянуто передові технологічно підтримані стратегії навчання лексики, такі як онлайн-ресурси, мобільні додатки та адаптивні навчальні платформи, призначені для розширення словникового запасу у здобувачів вищої освіти. Через усебічний аналіз актуальних досліджень стаття висвітлює виклики у засвоєнні лексики та потребу в подальшому вивченні ефективних технік і стратегій розвитку лексичних навичок в англійській мові. У статті наголошується на необхідності використання ефективних технік, які сприяють розвитку мовних знать і мовленнєвих умінь у студентів. У підсумку авторка підкреслює, що застосування інноваційних стратегій для розвитку лексичного складника комунікативної компетентності допоможе здобувачам вищої освіти реалізувати потенціал мови, що вивчається, буде сприяти професійному вдосконаленню та особистісному зростанню.
Завантаження
Посилання
Gnatenko, K., Kovalenko, J. (2018). The Peculiarities of the Method of Teaching Professional Lexical Material to Students of Sports Educational Institution. Traektoriâ Nauki, Vol. 4, No. 6, pp. 6001-6006. DOI: https://doi.org/10.22178/pos.35-6 [in Ukrainian].
Karpets, L., Kovalenko, Yu., Hnatenko, K. (2023). The language component in the formation of the professional culture of future physical education teachers and coaches. Transcarpathian Philological Studies. Vol. 1, No 28, pp. 156-160. DOI: https://doi.org/10.32782/tps2663-4880/2023.28.1.29 [in Ukrainian].
Kopylova, О., Titarenko, О. (2021). The formation of language competence of foreign students-economists by means of distance technologies. Teaching Languages at Higher Educational Establishments at the Present Stage. Intersubject Relations. Vol. 38, pp. 111-123. DOI: https://doi.org/10.26565/2073-4379-2021-38-08
Dogme. Teaching English, British Council. Available at: https://www.teachingenglish.org.uk/professional-development/teachers/kno wing-subject/d-h/dogme [Accessed 14 Jan. 2024].
Gu, Y., Johnson, R.K. (1996). Vocabulary learning strategies and language learning outcomes. Language Learning. 46 (4), pp. 643-679.
Kovalenko, J. (2021). Professional Training of Future Sports Managers: International Experience. Zeszyty Naukowe Wyzszej Szkoly Technicznej w Katowicach. Polska, Katowice: “Katowice Press”, Nr. 13, pp. 301-308. DOI: https://doi.org/10.54264/0027
Nation, P. (2001). Learning vocabulary in another language. Cambridge: Cambridge University Press.
Schmitt, N. (2000). Vocabulary in Language Teaching. United Kingdom: Cambridge University Press.
Schmitt, N., McCarthy, M. (Eds.). (1998). Vocabulary: Description, Acquisition and Pedagogy. United Kingdom: Cambridge University Press.
What are the best apps for learning English? Oxford International English Schools. Available at: https://www.oxfordinternationalenglish.com/what-are-the-best-apps-for-learning-english/ [Accessed 14 Jan. 2024].