Інтеграція інформаційних компʼютерних технологій в освіту: вивчення досвіду викладачів іноземної мови за професійним спрямуванням (esp) в економічних університетах
Анотація
У сучасну цифрову епоху інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освіту набуває все більшого значення для підготовки студентів до викликів сучасного ринку праці. Ця наукова студія аналізує досвід викладачів англійської мови за професійним спрямуванням (ESP) у контексті інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у сферу економічної освіти з метою виявлення викликів, розгляду стратегій та оцінки можливостей їх ефективного впровадження. Використовуючи змішаний методологічний підхід, дослідження комбінує аналіз результатів опитувань і дискусій у фокус-групах щодо поглядів викладачів на інтеграцію ІКТ у навчальний процес. Результати опитування свідчать про високий рівень упевненості викладачів у власній компетентності та педагогічних знаннях у поєднанні з помітною прогалиною в технологічних навичках. Результати тесту Крускала-Уолліса показали відсутність статистично значущих відмінностей в ІКТ-компетентності викладачів за їх вченими ступенями (викладач, старший викладач, доцент, професор). Однак були виявлені статистично значущі відмінності в середніх балах за різними компонентами ІКТ-компетентності на різних рівнях досвіду роботи серед учасників опитування. Обговорення у фокус-групах розкривають такі проблеми, як обмежений доступ до ресурсів ІКТ та недостатня інституційна підтримка. Проаналізовано успішні стратегії підвищення залученості студентів за допомогою партнерства та інноваційних методів викладання. Дослідження підкреслює ключову роль інтеграції ІКТ у навчальні програми з економіки та наголошує на необхідності розробки спеціалізованих програм професійного розвитку та інституційної підтримки для подолання виявлених викликів і використання можливостей для покращення результатів навчання студентів. Такі висновки підкреслюють важливість постійних навчальних семінарів, доступу до сучасних ІКТ-інструментів та програмного забезпечення, а також співпраці з досвідченими колегами для сприяння ефективній інтеграції ІКТ у навчальні програми.
Завантаження
Посилання
Alexander, R. (2020). A dialogic teaching companion. Routledge. DOI: https://doi.org/10.4324/9781351040143
Brianza, E., Schmid, M., Tondeur, J., Petko, D. (2023). The digital silver lining of the pandemic: The impact on preservice teachers’ technological knowledge and beliefs. Education and Information Technologies, 29, pp. 1591-1616. DOI: https://doi.org/10.1007/s10639-023-11801-w
Bui, H.P. (2022). Students’ and teachers’ perceptions of effective ESP teaching. Heliyon, 8 (9), Article e10628. DOI: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2022.e10628
Creswell, J.W. (2013). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. Sage. Available at: http://www.ceil-conicet.gov.ar/wp-content/uploads/2015/10/Creswell-Cap-10.pdf.
Cubeles, A., Riu, D. (2018). The effective integration of ICTs in universities: the role of knowledge and academic experience of professors. Technology, Pedagogy and Education, 27 (3), pp. 339-349. DOI: 10.1080/1475939X.2018.1457978
Green, C., Mynhier, L., Banfill, J., Edwards, P., Kim, J., Desjardins, R. (2020). Preparing education for the crises of tomorrow: A framework for adaptability. International Review of Education, 66, pp. 857-879. DOI: https://doi.org/10.1007/s11159-020-09878-3
Habibi, A., Razak, R.A., Yusop, F.D., Mukminin, A., Yaqin, L.N. (2020). Factors affecting ICT integration during teaching practices: A multiple case study of three Indonesian universities. Qualitative Report, 25 (5), pp. 1127-1144. DOI: https://doi.org/10.46743/2160-3715/2020.4150
Koehler, M.J., Mishra, P., Cain, W. (2013). What is technological pedagogical content knowledge (TPACK)? Journal of Education, 193 (3), pp. 13-19. DOI: https://doi.org/10.1177/002205741319300303
Nozhovnik, O., Harbuza, T., Teslenko, N., Okhrimenko, O., Zalizniuk, V., Durdas, A. (2023). Chatbot gamified and automated management of L2 learning process using smart sender platform. International Journal of Educational Methodology, 9 (3), pp. 615-632. DOI: https://doi.org/10.12973/ijem.9.3.615
Oubibi, M., Zhao, W., Wang, Y., Zhou, Y., Jiang, Q., Li, Y., Qiao, L. (2022). Advances in research on technological, pedagogical, didactical, and social competencies of preservice TCFL teachers. Sustainability, 14 (4), Article 2045. DOI: https://doi.org/10.3390/su14042045
Rivera, E.S., Garden, C.L.P. (2021). Gamification for student engagement: a framework. Journal of Further and Higher Education, 45 (7), pp. 999-1012. DOI: https://doi.org/10.1080/0309877X.2021.1875201
Rosenberg, J. (2012). Assessing Teachers’ TPACK. TRACK ORG. Available at: https://matt-koehler.com/tpack2/assessing-teachers-tpack/
Schmidt, D.A., Baran, E., Thompson, A.D., Koehler, M.J., Mishra, P., Shin, T. (2014). Technological pedagogical content knowledge (TPACK): The development and validation of an assessment instrument for preservice teachers. Journal of Research on Technology in Education, 42 (2), pp. 123-149. DOI: https://doi.org/10.1080/15391523.2009.10782544
Su, Y. (2023). Delving into EFL teachers’ digital literacy and professional identity in the pandemic era: Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) framework. Heliyon, 9 (6). Article e16361. DOI: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e16361
Supunya, N. (2023). A systematic review on ESP Teachers: Current focus, collaboration, and sustainability. REFLections, 30 (2), pp. 287–317. DOI: https://doi.org/10.61508/refl.v30i2.267295
Tondeur, J. (2018). Enhancing future teachers’ competencies for technology integration in education: Turning theory into practice. Seminar. Net, 14 (2), pp. 216-224. DOI: https://doi.org/10.7577/seminar.2981
Tymbay, A. (2022). Balancing authentic content and “hot topic” discussions in an ESP classroom. ESP Today, 10 (2), pp. 310-328. DOI: https://doi.org/10.18485/esptoday.2022.10.2.6
Wood, L.N., Vu, T., Bower, M., Brown, N., Skalicky, J., Donovan, D., Loch, B., Joshi, N., Bloom, W. (2011). Professional development for teaching in higher education. International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 42 (7), pp. 997-1009. DOI: https://doi.org/10.1080/0020739X.2011.608864