Проблеми навчання іноземних студентів аудіювання засобами інформаційно- комунікаційних технологій
Анотація
У статті звернено увагу на значущість підвищення ефективності формування вмінь аудіювання в іноземних студентів початкового етапу вивчення мови навчання. Автором виокремлено етапи роботи та їхні завдання, групи вправ та засобів контролю, актуальних для навчання аудіювання означеного контингенту студентів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Розглядаються шляхи подолання труднощів застосування мультимедійних навчальних програм як комплексу для навчання аудіювання щодо відповідності специфічним вимогам даного типу навчальних засобів та загальним вимогам навчальних матеріалів навчання аудіювання.
Завантаження
Посилання
Azimov, E.G. (2012). Informatsionno-kommunikatsionniye tehnologii v prepodavanii russkogo yazika kak inostrannogo [Information and communication technologies in teaching Russian as a foreign language]. Moscow: Russkiy Yazik. Kursi [in Russian].
Bovtenko, M.A. (2005). Kompyuternaya lingvodidaktika [Computer linguodidactics]. Moscow: Flinta: Nauka [in Russian].
Kapitonova, T.I. and Moskovkin, L.V. (2006). Metodika obucheniya russkomu yaziku kak inostrannomu na etape predvuzovskoy podgotovki [Methods of teaching Russian as a foreign language at the stage of pre-university training]. Saint Petersburg: Zlatoust [in Russian].
Leont’yev, A.A. (Ed.). (1974). Osnovi teorii rechevoy deyatel’nosti [Fundamentals of the theory of speech activity]. Moscow: Izd-vo Nauka [in Russian].
Passov, Ye.I. (1989). Osnovi kommunikativnoy metodiki obucheniya inoyazichnomu obshcheniyu [Basics of communicative teaching of foreign language communication]. Moscow: Russkiy Yazik [in Russian].
Pogrebnyak, A.N., Yermolenko, N.V., Harahash, L.P. and Yatsyuk, S.M. (Comps.). (2005). Programma distsiplini “Russkiy yazik” dlya studentov-inostrantsev podgotovitelnih fakultetov visshih uchebnih zavedeniy Ukraini [The academic program of the discipline “Russian language” for foreign students of preparatory faculties at higher educational institutions of Ukraine]. Navchalni plani ta programi: (dovuzivs’ka pidgotovka inozemnih gromadyan) [Curricula and Programs: (Pre-University Preparation of Foreign Citizens)]. B.M. Andrushchenko, Yu.M. Ivanenko, Yu.O. Koltakov et al. (Comps.). Kyiv: Vidavnitstvo Politehnika, Vol. 2, pp. 78–132 [in Russian].
Talizina, N.F. (1975). Upravleniye protsessom usvoyeniya znaniy [Management of the process of mastering knowledge]. Moscow: Izd-vo MGU im. M.V. Lomonosova [in Russian].
Ushakova, N.I. and Trostinskaya, O.N. (2014). Kontseptsiya yazikovogo obrazovaniya inostrantsev v vuzah Ukraini [The concept of language education of foreigners at universities of Ukraine]. Prepodavaniye russkogo yazika inostrannim studentam: teoriya i praktika, traditsii i innovatsii [Teaching Russian to foreign students: theory and practice, traditions and innovations]. Kharkiv: V.N. Karazin Kharkiv National University, pp. 93–107 [in Russian].
Yeluhina, N.V. (1989). Obucheniye audirovaniyu v rusle kommunikativno oriyentirovannoy metodiki [Teaching listening within the framework of the communicative-oriented method]. Inostranniye yaziki v shkole [Foreign languages at school], 2, pp. 28–36 [in Russian].
Zimnyaya, I.A. (1985). Psihologicheskiye aspekti obucheniya govoreniyu na inostrannom yazike [Psychological aspects of teaching speaking the foreign language]. Moscow: Prosveshcheniye [in Russian].