Педагогічна граматика як фреймове поняття для досліджень у галузі методики навчання іноземних мов. Частина 4. Засвоєння іноземної мови: стратегії, процедури і процеси
Анотація
Наведено результати аналізу даних оригінальних експериментальних досліджень у сфері засвоєння граматики англійської мови як іноземної. Розглянуто зміст понять «нарощування», «розчленування», «доповнення», «комбінування» та «телеграфне мовлення». Визначено їхню роль у засвоєнні граматики англійської мови як іноземної та їхні відмінності, порівняно з процесом засвоєння англійської мови як рідної. Окреслено зміст подальших досліджень, спрямованих на встановлення ступеня подібності між процесами засвоєння граматики рідної та іноземної мов з метою їх урахування при розробці педагогічної граматики іноземної мови.
Завантаження
Посилання
Черноватый Л.Н. Основы теории педагогической грамматики иностранного языка : дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02 / Харьковский нац. ун-т им. В.Н. Каразина. Харьков, 1999. 453 с.
Bloom L. Why not pivot grammar? Journal of Speech and Hearing Disorders. 1971. N 36. P. 40–50.
Chernovaty L.M. Pedagogical grammar as the framework of research in teaching foreign languages. Part 1. Levels and types of grammar. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Х.: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2016. Вип. 29. С. 157–166.
Chernovaty L.M. Pedagogical grammar as the framework of research in teaching foreign languages. Part 2. Native language acquisition: General background. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Х.: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2017. Вип. 30. С. 156–165.
Chernovaty L.M. Pedagogical grammar as the framework of TEFL research. Part 3. Native language acquisition: strategies, procedures and processes. The word-combination stage. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Х.: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2018. Вип. 31. С. 154–163.
Ingram D. First Language Acquisition. Cambridge: Cambridge Univ. Press, 1992. 572 p.
The Routledge Handbook of Second Language Acquisition / Gass S.M., Mackey A. (eds.). London: Routledge, 2012. 599 p.
White L. Second Language Acquisition and Universal Grammar. Cambridge: Cambridge University Press, 2003. 312 p.