Педагогічна граматика як фреймове поняття для досліджень у галузі методики навчання іноземних мов. Частина 4. Засвоєння іноземної мови: стратегії, процедури і процеси

Ключові слова: доповнення, засвоєння граматики, засвоєння рідної та іноземної мов, комбінування, нарощування, розчленування, телеграфне мовлення

Анотація

Наведено результати аналізу даних оригінальних експериментальних досліджень у сфері засвоєння граматики англійської мови як іноземної. Розглянуто зміст понять «нарощування», «розчленування», «доповнення», «комбінування» та «телеграфне мовлення». Визначено їхню роль у засвоєнні граматики англійської мови як іноземної та їхні відмінності, порівняно з процесом засвоєння англійської мови як рідної. Окреслено зміст подальших досліджень, спрямованих на встановлення ступеня подібності між процесами засвоєння граматики рідної та іноземної мов з метою їх урахування при розробці педагогічної граматики іноземної мови.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Черноватый Л.Н. Основы теории педагогической грамматики иностранного языка : дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02 / Харьковский нац. ун-т им. В.Н. Каразина. Харьков, 1999. 453 с.

Bloom L. Why not pivot grammar? Journal of Speech and Hearing Disorders. 1971. N 36. P. 40–50.

Chernovaty L.M. Pedagogical grammar as the framework of research in teaching foreign languages. Part 1. Levels and types of grammar. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Х.: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2016. Вип. 29. С. 157–166.

Chernovaty L.M. Pedagogical grammar as the framework of research in teaching foreign languages. Part 2. Native language acquisition: General background. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Х.: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2017. Вип. 30. С. 156–165.

Chernovaty L.M. Pedagogical grammar as the framework of TEFL research. Part 3. Native language acquisition: strategies, procedures and processes. The word-combination stage. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Х.: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2018. Вип. 31. С. 154–163.

Ingram D. First Language Acquisition. Cambridge: Cambridge Univ. Press, 1992. 572 p.

The Routledge Handbook of Second Language Acquisition / Gass S.M., Mackey A. (eds.). London: Routledge, 2012. 599 p.

White L. Second Language Acquisition and Universal Grammar. Cambridge: Cambridge University Press, 2003. 312 p.

Опубліковано
2018-10-23
Як цитувати
Chernovaty, L. (2018). Педагогічна граматика як фреймове поняття для досліджень у галузі методики навчання іноземних мов. Частина 4. Засвоєння іноземної мови: стратегії, процедури і процеси. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (32), 126-135. https://doi.org/10.26565/2073-4379-2018-32-11