Використання англомовного музично-пісенного матеріалу в початковій школі Китаю

  • Ілона Костікова професорка, докторка педагогічних наук, кафедра теорії і практики англійської мови, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0001-5894-4846
  • Хаочже Цзян аспірант кафедри освітології та інноваційної педагогіки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0002-9300-892X
Ключові слова: англомовне середовище, Китай, музично-пісенний матеріал, початкова школа, цифровий ресурс

Анотація

Актуальність. У передмові до Стандартів навчальної програми з англійської мови для початкових шкіл у Китаї зазначається, що навчальна програма має розвивати всебічні навички використання мови, змінювати процес навчання англійської мови на процес активного формування в учнів навичок володіння англійською мовою. Мета дослідження – схарактеризувати впровадження музично-пісенного матеріалу на уроках англійської мови для створення штучного середовища в початковій школі Китаю. Завдання дослідження: окреслити теоретичне підґрунтя застосування музично-пісенного матеріалу; навести приклади сучасних можливостей застосування цифрових ресурсів Британської Ради в Китаї для створення штучного англомовного середовища; навести практичні поради використання музично-пісенного матеріалу на уроках англійської мови з цифрового ресурсу «LearnEnglish Kids» від Британської Ради в Китаї. Результати дослідження підтверджують теоретичне обґрунтування застосування музично-пісенного матеріалу через теорію множинного інтелекту Г. Гарднера, а саме через лінгвістичний і музичний інтелекти, а також через гіпотезу афективного фільтра С. Крашена. Практичні поради створення штучного англомовного середовища спираються на цифрові ресурси Британської Ради в Китаї, яка працює вже 45 років, з 1979 року. Особливо корисним для початкової школи є ресурс «LearnEnglish Kids» від Британської Ради. До цифрових ресурсів можна доєднатися за допомогою китайських цифрових додатків Weibo, Douban, Youku, WeChat. Окреслено практичні засади використання музично-пісенного матеріалу під час уроків англійської мови в початковій школі Китаю, що створює штучне англомовне середовище. Наведено приклади з конкретними піснями для аудіювання, усного мовлення, читання, як-то пісні «People work», «In my dreams», «Feelings are feelings», «Turkey Trouble», «Happy New Year», «Santa, Santa, high in the sky», «Ramadan chant». Висновок – викладання англійської мови в молодшій школі Китаю стає значно ефективнішим при створенні штучного англомовного середовища за допомогою використання музично-пісенного матеріалу. Це позитивно впливає на покращення навичок аудіювання, активного слухання, усного мовлення, читання, що сприяє успішності учнів з вивчення англійської мови. Застосування цифрових ресурсів, а саме ресурсів від Британської Ради в Китаї, є особливо корисним.

Завантаження

Біографії авторів

Ілона Костікова, професорка, докторка педагогічних наук, кафедра теорії і практики англійської мови, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Професорка, докторка педагогічних наук, завідувачка кафедри теорії і практики англійської мови

Хаочже Цзян, аспірант кафедри освітології та інноваційної педагогіки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Аспірант кафедри освітології та інноваційної педагогіки

Посилання

Bastidas, J. A. (2002). How to Use Songs in the EFL/ESL class. MEXTESOL. Mexico: Mextesol Association. 25(3), 47-62. http://www.mextesol.net/journal/public/files/109929c7b5ba774809f0d8071178b9e8.pdf

Compulsory Education`s English Curriculum Standards (2022 Edition) of China. (2022). Beijing Normal University Publishing Group. https://www.britishcouncil.cn/sites/default/files/annex_4_-_cnec_translated_version_final.pdf

Gardner, H. E. (2000). Intelligence reframed: Multiple intelligences for the 21st century. Basic Books. 300 p.

Jiang, L. (2019). An Introduction to the Application of Music in English Teaching. English for Middle School Students. 2, 103 (in Chinese)

Tszin, L. (2019). Dynamika sformovanosti linhvokulturnoi kompetentnosti uchniv pochatkovykh klasiv. (Dynamics of linguistic and cultural competence development for primary school learners). Visnyk KhNU imeni V. N. Karazina. Seriia: Inozemna filolohiia. Metodyka vykladannia inozemnykh mov. 89, 59-69. https://doi.org/10.26565/2227-8877-2019-89-09 (in Ukrainian)

Kostikova, I., Chastnyk, O., Ptushka, A., Yazlovytska, O., & Dovzhenko, O. (2021). Digital technology implementation in students’ proficiency development for English listening. Amazonia Investiga. 10(48), 34-42. https://doi.org/10.34069/AI/2021.48.12.4

Kostikova, I., Gulich, O., Holubnycha, L., & Besarab, T. (2019). Interactive whiteboard use at English lessons: from university students to young learners. Revista Espacios. 40(12). http://www.revistaespacios.com/a19v40n12/a19v40n12p10.pdf

Kostikova, I., & Tszian Kh. (2023). Muzychno-pisenni zasoby formuvannia anhlomovnoi kompetentnosti molodshykh shkoliariv: mozhlyvosti tsyfrovykh tekhnolohii. (Music and song tools for English language competence development for young learners: opportunities of digital technologies). Vidkryte osvitnie e-seredovyshche suchasnoho universytetu. 15, 73-84. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2023.156 (in Ukrainian)

Krashen, S. (2021). Explorations in Language Acquisition and Use. Heinemann. 29 p., https://palazzomalvisi.com/wp-content/uploads/2015/03/S_Krashen_Explorations_Language.pdf

Lems, K. (2018). New Ideas for Teaching English Using Songs and Music. English teaching forum.14- 21.https://americanenglish.state.gov/files/ae/resource_files/etf_56_1_pg14-21_0.pdf

Macancela, J. M. (2019). Websites as support tools for learning the English language. Journal of Science and Research: Revista Ciencia E Investigacion. 4(2), 13-20. https://doi.org/10.5281/zenodo.3240647

Millington, N. T. (2011). Using Songs Effectively to Teach English to Young Learners. Language Education in Asia. 2(1), 134-141. https://leia.org/LEiA/LEiA%20VOLUMES/Download/LEiA_V2_I1_2011/LEiA_V2I1A11_Millington.pdf

Mindari, R., Sriemulyaningsih, M.J., & Joewono, A. (2019). Young Learners’ Responses on the Use of Animation in an English Class. Magister Scientiae. 46, 274-285. https://doi.org/10.33508/mgs.v2i46.2232

Okai-Ugbaje, S., Ardzejewska, K., Imran, A., Yakubu, A., & Yakubu, M. (2020). Cloudbased m-learning: A pedagogical tool to manage infrastructural limitations and enhance learning. International Journal of Education and Development using Information and Communication Technology. 16(2), 48-67. https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1268798.pdf

Pangaribuan, T., Sinaga, A., & Sipayung K. T. (2017). The Effectiveness of Multimedia Application on Students Listening Comprehension. English Language Teaching. 10(12), 212-218. http://doi.org/10.5539/elt.v10n12p212

Qi, A., & Peng, Ch. (2016). Exploration of the Application of Music Elements in English Teaching. Overseas English. 24, 85-86. (in Chinese)

Qin, H. Q. (2007). Practicing musical intelligence training in English teaching. Journal of Three Gorges University (Humanities and Social Sciences Edition). 1, 232-233 (in Chinese)

Qiu, Sh. (2011). The application of musical intelligence in English education. Going Abroad and Employment (Employment Edition). 5, 114-115. (in Chinese)

Renukadevi, D. (2014). The Role of Listening in Language Acquisition; the Challenges & Strategies in Teaching Listening. International Journal of Education and Information Studies. 4(1), 59-63. https://www.ripublication.com/ijeisv1n1/ijeisv4n1_13.pdf

Safranj, J. (2015). Advancing listening comprehension through movies. Procedia – Social and Behavioral Sciences. 191, 169-173. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.04.513

Setyaningsih, A. (2007). Teaching English to Young Learners Through Songs. Journal of English and Education. 1(2), 75-85.https://doi.org/10.20885/jee.v1i2.6443, https://journal.uii.ac.id/JEE/article/view/6443

Wang, L. (2015). How to use music rhymes in English classroom. Campus English. 31, 189. (in Chinese).

Wang, L. (2019). The use of music elements in English teaching and thinking. Primary School Teaching Reference. 21, 78. (in Chinese)

Xu, L. (2016). Introducing Music Rhythm to Build a Smart Classroom-Talking about the Use of Music Rhythm in English Teaching. Primary School Teaching Reference. 18, 58. (in Chinese)

Yi-Ting, W, & Ling-Jun, Zh. (2023). Music elements into elementary school English teaching design. English for Middle School Students. 36, 128-130. (in Chinese).

Опубліковано
2024-12-30
Як цитувати
Костікова, І., & Цзян, Х. (2024). Використання англомовного музично-пісенного матеріалу в початковій школі Китаю. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, (100), 127-135. https://doi.org/10.26565/2786-5312-2024-100-13