Шаблон плану уроку CELTA як основа для ефективного планування уроків
Анотація
Сучасного викладача хвилюють наступні питання: як зробити уроки іноземної мови більш ефективними, як зацікавити студентів і як утримувати їхню увагу протягом всього уроку? Для безперервного розвитку освітньої системи України викладачі проходять підвищення кваліфікації з іноземної мови, під час якого надається можливість познайомитися з іншими викладачами, які поділяють спільні інтереси, ознайомитися з новими методами і техніками викладання іноземних мов, вивчити і застосувати ці методи в процесі викладання. Безумовно, в Україні існує безліч навчальних закладів, що займаються підготовкою компетентних викладачів. Але, вивчення і впровадження багатого досвіду зарубіжних курсів і освітніх систем різних країн може сприяти вдосконаленню та модернізації педагогічної і лінгвістичної освіти в Україні. Виходячи з цього, будучи випускником курсу CELTA (широко поширена у світі професійна кваліфікація викладача англійської мови), автор статті виявляє, в цілому, необхідні впровадження в систему підготовки і розвитку українських викладачів іноземної мови та, зокрема, необхідність ефективного планування уроку. Будучи впевненим в тому, що одним з ключових компонентів успішного уроку є ретельне і правильне планування уроку, автор аналізує спосіб планування уроку наданий курсом CELTA. На основі шаблону «плану уроку CELTA» представляє план і детальний аналіз уроку, який за розкладом проходить в одному з вищих навчальних закладів України (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна). Ще один компонент, що є невід'ємною умовою хорошого уроку – це усвідомлення кожним викладачем того, що викладання – постійний процес зміни як професійного, так і особистісного зростання, який може бути досягнутий за допомогою самонавчання і самооцінки.
Завантаження
Посилання
Arakin, V. D. (2006) Prakticheskij kurs anglijskogo jazyka [ Practical course of the English language] (7th ed.). Moskva: Gumanitar. izd. centr VLADOS. (in Russian)
Harmer, J., (1998). How to teach English. Harlow: Longman.
Harmer, J., (2001). The practice of English language teaching (3rd ed.). Harlow: Longman.
Harmer J., (2008). The practice of English language teaching (4th ed.). Harlow: Longman.
Scrivener J., (2005) Learning teaching: A guidebook for English language teachers (2nd ed.). Oxford: Macmillan.
Vorobjova, I. M., Denisov, O. I., & Pererva, G. V. (2014). Leksichnij orіentir [Lexical guide]. Kharkiv: HNU іmenі V. N. Karazіna. (in Ukrainian)