Myenglishlab як одна з інноваційних платформ змішаного навчання

  • Леся Вікторівна Кушмар Київський національний торговельно-економічний університет http://orcid.org/0000-0003-0407-6267
  • Любов Анатоліївна Колот Київський національний торговельно-економічний університет http://orcid.org/0000-0003-4491-9169
Ключові слова: змішане навчання, студент-філолог, англійська мова, інтерактивна платформа, MyEnglishLab

Анотація

У статті розглядається значення MyEnglishLab як одного із найновіших інструментів змішаного навчання англійської мови студентів-філологів. Це ефективний та доцільний засіб навчання англійської мови, спрямований на розвиток комунікативних здібностей, що дозволяє підвищити індивідуалізацію навчальної діяльності, оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил, а також подолати монотонність заняття при формуванні мовленнєвої та комунікативної компетенції. Інтерактивна платформа є одним із найновіших інструментів змішаного навчання, що поєднує різноманітну діяльність з вивчення англійської мови в різноманітному форматі; забезпечує індивідуальний зворотній зв’язок; дозволяє 24/7 виконувати завдання; підтримує різні стилі навчання; надає студентам велику кількість контрольованої практики, які можна практикувати будь-де і коли. Платформа містить лексичні, граматичні завдання, з аудіювання та читання, завдання після перегляду відео та прослуховування аудіо. Виконання завдань проходить в три етапи: формування лексичних та граматичних навичок з теми; удосконалення мовних навичок та використання тих фраз та речень, які закріплювались на першому етапі, в діалозі з комп’ютером; розвиток умінь вживати лексичні та граматичні знання набуті під час попередніх двох етапів. Платформа має опції для вибору кількості спроб виконання як тестових вправ так і навчальних, терміну виконання вправ. Результати завдань доступні викладачу у розгорнутому вигляді, що є можливістю контролювати відсоток правильних відповідей, та із-за потреби призначати додаткові вправи. MyEnglishLab реалізує пізнавальну, розвиваючу, тренувальну, діагностичну та комунікативну та ґрунтується на принципах індивідуалізації (можливість персонально працювати) та диференціації (можливо обирати та пропонувати завдання певної складності й кількості та послідовності, що відповідає пізнавальним можливостям студентів, їхньому рівню знань та умінь).

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Kurkan, N. V. (2015). Effektivnost smeshannogo obucheniya pri obuchenii inostrannomu yazyiku v usloviyah sovremennogo obrazovaniya [Efficiency of Blended Learning in Teaching a Foreign Language in Conditions of Modern Education]. Molodoy uchenyiy. – Young Scientist, 5, 488–491 [in Russian].

Akkoyunlu, B. & Soylu, M. Y. (2006). A Study on Students’ Views About Blended Learning Environment. Turkish Online Journal of Distance Education, 7(3), 43–56.

Graham, C. R. (2005). Handbook of Blended Learning: Global Perspectives. San Francisco.

Moebs, S. & Weibelzahl, S. (2006). Towards a good mix in blended learning for small and medium sized enterprises. Outline of a Delphi Study. Proceedings of the Workshop on Blended Learning and SMEs held in conjunction with the 1stEuropean Conference on Technology Enhancing Learning, 1–6.

Purnima, V. (2002). Blended Learning Models. Retrieved from http://www.purnima-valiathan.com/wp-content/uploads/2015/09/Blended-Learning-Models-2002-ASTD.pdf.

Rossett, A. & Vaughan, F. (2003). Blended learning. Retrieved from http://www.obs.ru/interest/publ/?thread=57.

Опубліковано
2019-08-22
Як цитувати
Кушмар, Л. В., & Колот, Л. А. (2019). Myenglishlab як одна з інноваційних платформ змішаного навчання. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, (89), 52-58. https://doi.org/10.26565/2227-8877-2019-89-08