ПЕРЕКОНАННЯ Й УСТАНОВКИ АНДАЛУЗІЙСЬКОГО МОЛОДІЖНОГО МОВЛЕННЯ У ПОРІВНЯННІ З АНГЛІЙСЬКИМ

Ключові слова: переконання, лінгвістичні установки, андалузька соціолінгвістика, викладання англійської мови, мовна політика.

Анотація

Загальною метою цього дослідження є визначення лінгвістичних переконань та установок  молодих людей Андалусії до англійської мови. Інформація для цього дослідження була зібрана шляхом анонімного опитування із закритими та відкритими питаннями і шкалами Лайкерта, щоб отримати якомога більшу кількість інформаторів із різних соціальних груп з різним ступенем навчання за різними спеціалізаціями. Ми проаналізували уявлення та ставлення респондентів до вивчення англійської як іноземної та їхні позиції щодо важливості цієї мови в різних аспектах повсякденного та професійного життя.

Завданням цієї статті є проведення соціолінгвістичного дослідження щодо ставлення молодих андалузців до англійської мови та виявлення можливих факторів, які, на їхню думку, вплинули на формування цих переконань щодо англійської мови як глобальної. Ми також звернули увагу на мовну політику, яку проводить іспанський, а також андалузький уряд, як на один з вирішальних факторів, що впливає на думку молодих людей у всьому світі. В результаті вдалося розкрити спектр факторів, які відіграють важливу роль у формуванні мовних переконань та їх подальшому розвитку у лінгвістичні установки щодо явища.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Agueyisi, R. y Fishman, J. (1970). Language attitudes Studies. A Brief Survey of Methodological Approaches, Anthropological Linguistics, 12, pp. 137-157

Baker, C. (1992). Attitudes and Language. Clevedon: Multilingual matters.

Blas Arroyo (1999). Las actitudes hacia la variación intradialectal en la sociolingüística hispánica. En: Estudios filológicos, 34, pp. 47-72.

Blas Arroyo, J.L. (2005). Sociolingüística del español. Desarrollos y Perspectivas en el estudio de la lengua española en contexto social. Madrid: Cátedra, Grupo Anaya.

Kachru, B. (1992). The other tongue: English across cultures. Urbana and Chicago: Illinois University Press.

Lasagabaster, D. y Safont M.P. (2008) Un análisis de las actitudes lingüísticas en dos comunidades bilingües. XXVI Congreso AESLA.

Llurda, E. (2009). Attitudes towards English as an international language: The pervasiveness of native models among L2 users and teachers. In English as International Language, pp. 119-134

Llurda, E., Lasagabaster, D. & Cots, J.M. (2006). From bilingualism to multilingualism in schools in Catalonia: A study of language attitudes among immigrant and non-immigrant secondary school students. Paper presented at the Sociolinguistics Symposium 16. University of Limerick, 5-8 July 2006

López Morales, H. (1993) Sociolingüística. Madrid: Gredos

Moreno Fernández, F. (2005) [1998]. Principios de sociolingüística y sociología del lenguaje, 2ª. ed., Barcelona, Ariel.

Sarnoff, I. (1970). Social Attitudes and the Resolution of Motivational Conflict. In M. Jahoda, & N. Warren (Eds.), Attitudes (pp. 279-284). Harmondsworth: Penguin.

Опубліковано
2021-12-09
Як цитувати
БИЧКОВА, А. (2021). ПЕРЕКОНАННЯ Й УСТАНОВКИ АНДАЛУЗІЙСЬКОГО МОЛОДІЖНОГО МОВЛЕННЯ У ПОРІВНЯННІ З АНГЛІЙСЬКИМ. Accents and Paradoxes of Modern Philology, 1(6), 61–71. https://doi.org/10.26565/2521-6481-2021-6-03