Гносеологічні аспекти вивчення іноземних мов.
Ключові слова:
Філософія освіти, педагогіка, освіта, професійна компетентність, модернізація освіти, технології, онтологія, переосмислення підходів до навчання, форми навчання.
Анотація
У статті розглядаються підходи до філософського розуміння вивчення іноземних мов в період трансформаційних процесів у сучасному українському суспільстві. Розкривається взаємозумовленість й системність змін в освіті та сучасному суспільстві, що рухається у напрямку розбудови демократії. У статті йдеться про роль іноземних мов в гуманізації сучасної освіти, висвітлюються особливості соціокультурної складової змісту навчання іноземної мови, розкривається сутність професійної компетентності як одного з принципів модернізації освіти.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2015-04-14
Як цитувати
Шапаренко, О. (2015). Гносеологічні аспекти вивчення іноземних мов. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Історія України. Українознавство: історичні та філософські науки», 17(1088). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/uahistory/article/view/1614
Номер
Розділ
ЕТНОКУЛЬТУРОЛОГІЯ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ІСТОРІЯ