Особливості емоційного компоненту психологічного благополуччя у студентів з обмеженими можливостями здоров’я

  • Олена Володимирівна Гуляєва Кафедра прикладної психології факультету психології Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна, м. Харків, пл. Свободи, 4, м. Харків, 61022 http://orcid.org/0000-0002-6782-3226
  • Юлія Олександрівна Гуляєва
Ключові слова: психологічне благополуччя, суб’єктивне благополуччя, студенти з обмеженими можливостями здоров’я, емоції

Анотація

Стаття присвячена аналізу результатів дослідження емоційного компоненту психологічного благополуччя у студентів з обмеженими можливостями здоров’я. Встановлено, що емоційно забарвлене змістовне наповнення життя, більшою мірою, сприймається ними через призму власного здоров’я. Саме фізичне здоров’я є відправною точкою формування емоційного світосприйняття особистості з обмеженими можливостями здоров’я. Головними детермінантами, які сприяють формуванню у таких студентів загального позитивного емоційного фону виступають соціальні відносини та емоційний комфорт.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Гуляєва О. В. До проблеми структурного аналізу поняття «психологічного благополуччя» / Олена Володимирівна Гуляєва. //
Вісник ХНУ. – 2016. – №59. – С. 15–20.

Ryff C. The contours of positive human health / C. Ryff, B. Singer // Psychological Inquiry. – 1998. – Vol. 9, no1. – P. 1-28.
Опубліковано
2018-02-20
Цитовано
Як цитувати
Гуляєва, О. В., & Гуляєва, Ю. О. (2018). Особливості емоційного компоненту психологічного благополуччя у студентів з обмеженими можливостями здоров’я. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія Психологія, (63), 39-42. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/10245