Особливості емоційного компоненту психологічного благополуччя у студентів з обмеженими можливостями здоров’я
Ключові слова:
психологічне благополуччя, суб’єктивне благополуччя, студенти з обмеженими можливостями здоров’я, емоції
Анотація
Стаття присвячена аналізу результатів дослідження емоційного компоненту психологічного благополуччя у студентів з обмеженими можливостями здоров’я. Встановлено, що емоційно забарвлене змістовне наповнення життя, більшою мірою, сприймається ними через призму власного здоров’я. Саме фізичне здоров’я є відправною точкою формування емоційного світосприйняття особистості з обмеженими можливостями здоров’я. Головними детермінантами, які сприяють формуванню у таких студентів загального позитивного емоційного фону виступають соціальні відносини та емоційний комфорт.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Гуляєва О. В. До проблеми структурного аналізу поняття «психологічного благополуччя» / Олена Володимирівна Гуляєва. //
Вісник ХНУ. – 2016. – №59. – С. 15–20.
Ryff C. The contours of positive human health / C. Ryff, B. Singer // Psychological Inquiry. – 1998. – Vol. 9, no1. – P. 1-28.
Вісник ХНУ. – 2016. – №59. – С. 15–20.
Ryff C. The contours of positive human health / C. Ryff, B. Singer // Psychological Inquiry. – 1998. – Vol. 9, no1. – P. 1-28.
Опубліковано
2018-02-20
Цитовано
Як цитувати
Гуляєва, О. В., & Гуляєва, Ю. О. (2018). Особливості емоційного компоненту психологічного благополуччя у студентів з обмеженими можливостями здоров’я. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (63), 39-42. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/10245