„МАРКЕТИНГОВІ” СТРАТЕГІЇ ТЕРОРИЗМУ

  • Д.В. Прошин
Ключові слова: тероризм, „маркетингові” стратегії тероризму, аудиторія, мас-медіа

Анотація

Аналізується феномен „маркетингових”, „м’яких” стратегій тероризму („подачі” та „легітимації” терористичного насильства). Визначено основні „маркетингові” стратегії (як-от стратегія сегментування аудиторії, стратегія позиціонування, стратегія використання маркетингових комунікацій). Розглянуто обставини, за яких „м’які” стратегії тероризму можуть виявитися відносно ефективними. Висунуто декілька пропозицій щодо протидії цим стратегіям.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2012-10-29
Як цитувати
Прошин, Д. (2012). „МАРКЕТИНГОВІ” СТРАТЕГІЇ ТЕРОРИЗМУ. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", (1031), 176-182. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/politology/article/view/3003
Розділ
ГЛОБАЛІЗАЦІЯ, ТЕРОРИЗМ І МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ