ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ ТА ПОЛІТИКО-ЕКОНОМІЧНІ ФАКТОРИ ПОХОДЖЕННЯ НАЦИСТСЬКОЇ ПРОПАГАНДИ ЯК ПОЛІТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

  • К.Е. Кеворкян
Ключові слова: пропаганда, комунікація, інформаційний вплив

Анотація

Здійснюється спроба аналізу історико-культурних і політико-економічних факторів походження нацистської пропаганди. Вивчаються теоретичні основи, соціальні, політичні та економічні передумови формування нацистської пропаганди як процесу інформаційного впливу та політичної комунікації в німецькому суспільстві першій пол. ХХ ст. Проаналізовані ідеї нацистської пропаганди як політичної комунікації, а також геополітична ситуація, в якій знаходилася Німеччина на поч. ХХ ст., наслідки економічних криз.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2012-10-29
Як цитувати
Кеворкян, К. (2012). ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ ТА ПОЛІТИКО-ЕКОНОМІЧНІ ФАКТОРИ ПОХОДЖЕННЯ НАЦИСТСЬКОЇ ПРОПАГАНДИ ЯК ПОЛІТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", (1031), 133-138. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/politology/article/view/2995