СПАДАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ ВИБОРЦІВ І ПОЛІТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ

  • В.А. Полторак
Ключові слова: спадання лояльності виборців, політичний консьюмеризм, політичний маркетинг

Анотація

Аналізується різка зміна орієнтації політичних партій на методи і технології роботи з населенням в умовах спадання лояльності виборців. Розглянуті проблеми чинників спадання лояльності, посилення політичного консьюмеризму з боку виборців у сучасній Україні. Обґрунтовується необхідність використання у цих умовах для регулювання політичних процесів політичного маркетингу, який дозволяє організувати вплив на поведінку виборців через вивчення попиту на ринку політичних продуктів та його задоволення.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2012-10-29
Як цитувати
Полторак, В. (2012). СПАДАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ ВИБОРЦІВ І ПОЛІТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", (1031), 65-68. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/politology/article/view/2983