НОВІ ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ: ЧИ ЗАСВОЇТЬ ЇХ УКРАЇНА?

  • О.О. Яцунська
Ключові слова: нові комунікаційні технології, президентські вибори в США, соціальні мережі, онлайн-фандрайзинг, мобільні технології, суперкомітети, Б.Обама, Дж.МакКейн, М.Ромні

Анотація

Аналізуються нові комунікаційні технології, які застосовувалися для залучення грошових ресурсів під час президентських виборів в США в 2008 та 2012 рр., а також розглядаються онлайн- та мобільні фандрайзингові стратегії кандидата від Демократичної партії Б.Обами, що дозволили йому вперше за останні десятиліття випередити республіканців за розміром зібраних на виборчу кампанію коштів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2015-06-26
Як цитувати
Яцунська, О. (2015). НОВІ ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ: ЧИ ЗАСВОЇТЬ ЇХ УКРАЇНА?. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", (1060), 60-71. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/politology/article/view/2914