ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ІМІДЖУ КРИМУ

  • А.Б. Швец
  • В.А. Кузубский
  • Д.А. Вольхин
Ключові слова: інформація, образ, імідж, засоби масової інформації, громадська думка, рекреація

Анотація

Висвітлюється специфіка вивчення інформаційного іміджу території. На прикладі рекреаційного іміджу Криму аналізується стратегія засобів масової інформації України та Російської Федерації з формування іміджу регіону. Сформульовані основні напрями регіональної стратегії щодо формуванню позитивного іміджу Криму.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Як цитувати
Швец, А., Кузубский, В., & Вольхин, Д. (1). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ІМІДЖУ КРИМУ. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", (1073), 119-125. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/politology/article/view/225
Розділ
ВЛАДА, ЕЛІТИ ТА ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО