КОМУНІКАЦІЯ З ВИБОРЦЯМИ: ФАКТОРИ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

  • Максим Миколайович Гончаренко Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, майдан Свободи, 4, Харків, 61022 https://orcid.org/0000-0001-5841-0190
Ключові слова: вплив, маніпуляція, агітація, комунікація, інформаційна політика, фактори оточення, електорат, політика, медіа

Анотація

Досліджується феномен комунікації, політика з потенційними виборцями, роль комунікації в агітаційній роботі, специфічній у різних цільових аудиторіях. Розглядаються фактори, що сприяють успішній комунікації, залежно від специфіки аудиторії. Виділяються етапи підготовки ефективної стратегії комунікації. Проблема ефективної комунікації в українському суспільстві актуалізована у науковій сфері, некомерційних організаціях, громадському секторі, політичному середовищі. Аналізується ефективність використання різних засобів комунікації з потенційним виборцем, варіації змісту та форми подання інформації в інтересах нарощування політичного впливу. Окремо розглядається можливість аналізу інформаційної політики та її корегування. Дослідження специфіки застосування різних комунікативних технологій демонструє можливість, спираючись на об’єктивні дані, підвищувати ефективність політичної комунікації. Як наслідок, можливим стає корегування тактики комунікації між владою та населенням, прогнозування, виявлення та боротьба з небезпечними для суспільства маніпуляціями, визначення потенційної аудиторії політика. Аналіз надає дієві інструменти для викриття маніпулятивних технологій здобуття політичного впливу.

Доводиться зумовленість ефективності різних засобів комунікації з зовнішніми та внутрішніми факторами, що притаманні певній категорії потенційних виборців. Серед них наявні фактори традиційності певного політичного світогляду для конкретної місцевості, віку та маркерного стану цільової аудиторії щільність та умови проживання аудиторії, її кількість, освіта та матеріальне становище.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Максим Миколайович Гончаренко, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, майдан Свободи, 4, Харків, 61022

Магістр політології.

Посилання

Blondel, J. 1992. Politicheskoe liderstvo. Put' k vseob"emlyushchemu analizu (Political leadership. The path to comprehensive analysis) / transl. from fr. by G. Kvashin. URL: https://www.rulit.me/books/politicheskoe-liderstvo-put-k-vseobemlyushchemu-analizu-download-241146.html

Tsuladze, A. 2007. Politicheskaya mifologiya (Political mythology). М.: Eksmo.

Kara-Murza, S. 2015. Manipulyaciya soznaniem. Vek XXI. (Manipulation of consciousness. Century XXI.). LLC "TD Algorithm" https://books.google.com.ua/books/about/%D0%9C%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BF%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1%86%D0%B8%D1%8F_%D1%81%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5.html?id=o3xwCQAAQBAJ&printsec=frontcover&source=kp_read_button&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false

Luhmann, N. 2005. Real'nost' media (The reality of media). M .: Praxis

Dotsenko, E. 2003. Psihologiya manipulyacii: fenomeny, mekhanizmy i zashchita (Psychology of manipulation: phenomena, mechanisms and protection) M.: Rech'

Voznesenska, O. 1997. “Vpliv zovnіshnostі kandidatіv u deputati na elektoral'nu povedіnku viborcіv (Influence of appearance of candidates for deputies on electoral behavior of voters)”, Problemy politychnoyi psykholohiyi ta yiyi rolʹ u stanovlenni hromadyanyna ukrayinsʹkoyi derzhavy: Materialy Druhoyi vseukr. konf., 13–14 lystopada, Kyiv.

Опубліковано
2021-07-10
Як цитувати
Гончаренко, М. М. (2021). КОМУНІКАЦІЯ З ВИБОРЦЯМИ: ФАКТОРИ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", 39, 46-53. https://doi.org/10.26565/2220-8089-2021-39-06
Розділ
ПОЛІТИЧНІ ІНСТИТУТИ ТА ПРОЦЕСИ