НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА СТУДЕНТІВ У ВНЗ ЯК СКЛАДОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Ключові слова:
науково-дослідна робота, професійна спрямованість, студентське науково-творче товариство, елементи, напрями, форми науково-дослідної роботи
Анотація
У статті розглядаються сутність, система, завдання, напрями, зміст та форми організації науково-дослідної роботи студентів у вищому навчальному закладі.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Микитюк О.М. Теорія і практика організації науково-дослідної роботи у вищих навчальних закладах освіти України в ХІХ ст.: Автореф. дис. доктора пед. наук / Інститут педагогіки АПН України, К., 2004. – 42 с.
2.Семеног О.М. Організація науково-дослідної роботи студентів філологічних факультетів педагогічних університетів. К. – Глухів: РВВ ГДПУ, 2002. – 96 с.
3. Спіцин Є.С. Методика організації науково-дослідної роботи студентів у вищому закладі освіти. – К., 2003.
2.Семеног О.М. Організація науково-дослідної роботи студентів філологічних факультетів педагогічних університетів. К. – Глухів: РВВ ГДПУ, 2002. – 96 с.
3. Спіцин Є.С. Методика організації науково-дослідної роботи студентів у вищому закладі освіти. – К., 2003.
Опубліковано
2015-09-23
Цитовано
Як цитувати
Пономарьова, Г. Ф. (2015). НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА СТУДЕНТІВ У ВНЗ ЯК СКЛАДОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (24), 138-144. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3888
Розділ
Статті