ДЕЯКІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ГРИ НА МУЗИЧНОМУ ІНСТРУМЕНТІ (ФОРТЕПІАНО) МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

  • Оксана Олексіївна Цуранова Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
  • Валентина Анатоліївна Булгакова Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Ключові слова: навчання гри на фортепіано, навчальна взаємодія, музичне мислення, виконавський розвиток, методи музичного навчання.

Анотація

У статті здійснено педагогічний аналіз проблем навчання студентів гри на фортепіано, пов’язаних із його організацією, досягненням навчальної взаємодії викладача та студента, виконавського й загального музичного розвитку майбутнього вчителя музики.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Оксана Олексіївна Цуранова, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри фортепіано Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.
Валентина Анатоліївна Булгакова, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
старший викладач кафедри фортепіано Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

Посилання

1. Баренбойм Л. За полвека / Очерки. Статьи. Материалы. – Л.: Сов. композитор, 1989. – 368 с.

2. Баренбойм Л. Путь к музицированию: Исследование. – Изд. 2-е, доп. – Л.: Сов. композитор, 1979. – 352 с.

3. Кременштейн Б.Л. Педагогика Г.Г. Нейгауза. – М.: Музыка, 1984. – 88 с.

4. Методологические проблемы музыкальной педагогики (Материалы межреспубликанской научно-практической конференции). – М.: МПГУ им. В. Ленина, 1991. – 124 с.

5. Милич Б. Воспитание ученика-пианиста в 5-7 классах ДМШ. – К.: Муз. Україна, 1982. – 86 с.

6. Нейгауз Г.Г. Об искусстве фортепианной игры: Записки педагога. – 5-е изд. – М.: Музыка, 1988. – 240 с.
Опубліковано
2015-07-22
Цитовано
Як цитувати
Цуранова, О. О., & Булгакова, В. А. (2015). ДЕЯКІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ГРИ НА МУЗИЧНОМУ ІНСТРУМЕНТІ (ФОРТЕПІАНО) МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 331-335. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3706