ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ТА ІДЕАЛЬНА ШКОЛА В. СТОЮНІНА

  • Ольга В’ячеславівна Боченко
Ключові слова: ідеальна школа, почуття власної гідності, самосвідомість, педагогічна дисципліна.

Анотація

У статті розглянуті основні положення «ідеальної» школи, якими їх бачив В. Стоюнін. Він дав характеристику розвитку наукових знань та їх вплив на передумови створення школи майбутнього.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Ольга В’ячеславівна Боченко

старший викладач кафедри педагогіки факультету  психології Харківського  національного  університету  імені В.Н. Каразіна.

Посилання

1. Стоюнин В.Я. Избр.пед. соч.- М.: Педагогика, 1991. – 368 с.
2. Вахтеров В.П. Избр. Пед. соч. – М.: Педагогика, 1987. – 400 с.
3. Макаренко А.С. Педагогическая поэма. – М.: Педагогика, 1956. – 635 с.
4. Атанов Г.О. Теорія діяльнісного навчання. – Київ,- 2007. – 185 с.
5. Дж. Джон. Демократія і освіта. – Львів. – 2003. – 289 с.
Опубліковано
2015-09-04
Цитовано
Як цитувати
Боченко, О. В. (2015). ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ТА ІДЕАЛЬНА ШКОЛА В. СТОЮНІНА. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 42-46. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3612