ІКТ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ – ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ

  • Ганна Андріївна Швецова
Ключові слова: ІКТ, майбутні вчителя, навчальний процес, молодші школяри.

Анотація

У статті розглядається проблема психологічних та дидактичних аспектів упровадження  інформаційних комунікаційних технологій у процес навчання учнів початкової школи. Автор аналізує проблеми та перспективи застосування інформаційних  комунікаційних  технологій  в початковій школі,  як  запоруки побудови інтенсивного процесу засвоєння знань, умінь та навичок молодшими школярами.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Ганна Андріївна Швецова

аспірантка кафедри креативної педагогіки та інтелектуальної власності Української інженерно-педагогічної академії.

Посилання

1. Информатика в играх и задачах. 1 класс (1-4). Методические рекомендации для учителя. – М.: Баласс, Экспересс, 1998. – 146 с.
2. Монахов В.М., Демидова Н.Б. Программирование и ЭВМ. – М., 1977. – 240 с.
3. Пидкасистый П.И., Тищенко О.Б. Компьютерные технологии в системе дистанционного обучения // Педагогика. – 2000. – № 5. – 186 с.
4. Фомичева Ю.В., Пимелев А.Г., Бурмистров И.В. Психологические увлеченности компьютерными играми // Вестник МГУ, сер. 14 (Психология) –1991. – № 3. – 348 с.
5. Bruno Emaus (University of Amsterdam).(2004) Guidelines for primary school teachers for integration of ICT in their lessons – http:www.ecolenet.nl/projects/guidelines_primary.html.
6. Dominik Petko, Hartmut Mitzlaff, Daniela Knüsel. ICT in Primarschulen. Expertise und Forschungsübersicht.Im Auftrag des Dachverbandes der Schweizer Lehrerinnen und Lehrer LCH. Goldau, 31. März – 2007. – 70 p.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Швецова, Г. А. (2015). ІКТ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ – ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Наукові записки кафедри педагогіки, (26), 201-206. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3606