МЕДІАОСВІТА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МЕДІАКУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ

  • Ярослава Василівна Шведова
Ключові слова: медіаосвіта, медіакультура студента, критичне мислення, негативний вплив.

Анотація

У статті подається короткий аналіз поглядів вітчизняних та зарубіжних вчених на медіаосвіту. Провідною ідеєю статті є необхідність формування медіакультури, яка може стати своєрідним бар’єром та захистити студентів від негативного впливу мас-медіа. Подана система основних термінів, якими оперує медіаосвіта: завдання, зміст, предмет, методи, форми медіаосвіти. Окреслено методику проведення спецкурсу з формування медіакультури студентів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Ярослава Василівна Шведова

викладач кафедри педагогіки Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

Посилання

1. Закон України „Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки” від 09.01.07 // Закони України /Верховна Рада України; Ін-т законодавства. – К.: Книга, 2007. –Т. 15. – С. 134-145.
2. Усов Ю.Н. Медиаобразование в России (на материале экранных искус-ств). Доклад на российско-британском семинаре по медиаобразованию –М., 1995. – 18 с.
3. Федоров А. В. Терминология медиаобразования //Искусство и образование. – 2000. – № 2. – С. 33-38.
4. Шариков А.В. Медиаобразование: мировой и отечественный опыт. – М.:Изд-во Академии педагогических наук, 1990. – 66 с.
5. Masterman L. Teaching the Media. London. Comedia Press. – 1988, 167 p.
6. Media Education P.UNESCO, 1984, 211 p.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Шведова, Я. В. (2015). МЕДІАОСВІТА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МЕДІАКУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ. Наукові записки кафедри педагогіки, (26), 193-200. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3605