ТЕХНОЛОГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПРИНЦИПУ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
лінгвістична освіта, комунікативно-діяльнісний принцип, критичне мислення.
Анотація
Стаття присвячена дослідженню ролі формування критичного мислення у процесі мовної підготовки студентів. Запропоновано дидактичні прийоми, спрямовані як на вирішення конкретних завдань занять, так і на послідовне та цілеспрямоване формування логічного та критичного мислення.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Амонашвили Ш.А. Личностно-гуманная основа педагогического процесса. – Минск: Университетское, 1990. – 560 с.
2. Тягло О.В. Критичне мислення. – Х.: Основа, 2008. – 125 с.
2. Тягло О.В. Критичне мислення. – Х.: Основа, 2008. – 125 с.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Крехно, Т. І. (2015). ТЕХНОЛОГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПРИНЦИПУ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ОСВІТИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (26), 77-82. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3591
Розділ
Статті