СПІВПРАЦЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА СІМЇ У ФОРМУВАННІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИТИНИ

  • Майя Кирилівна Козир
  • Анна Іванівна Смик
Ключові слова: сім’я, формування, соціальна компетентність, мікроклімат.

Анотація

В статті розглядались питання організації та забезпечення співпраці сім’ї та дошкільного навчального закладу як важливого чинника формування соціальної компетентності дитини.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Майя Кирилівна Козир

професор кафедри теорії та методики дошкільної освіти Харківського гуманітарно-педагогічного інституту.

Анна Іванівна Смик

студентка 5-го курсу факультету дошкільної освіти та музичного виховання Харківського гуманітарно-педагогічного інституту.

Посилання

1. Лавриненко Н.В. Батьківський авторитет. – К.:Держполітвидав, 1986.
2. Азаров Ю.М. Семейная педагогика. – М.: Поилтиздат, 1985.
3. Бєлєнька Г.В. Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання. – Е.: «Світич», 2006.
4. Богуш А.М., Варениця Л.О. Діти і соціум: Особливості соціалізації дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. – Луганськ: «Альма-матер», 2006.
5. Кононко О.Л. Соціально-емоційний розвиток особистості (в дошкільному дитинстві). – К., 1998.
6. Макаренко А.С. Книга для родителей в семи томах. Том 4 – с. 11-340, 1969 р.
7. Макаренко А.С. Лекции о воспитании детей.
8. Поніманська Т.І. Формування соціальної компетентності дитини// Нова педагогічна думка. – 1998. – № 2. – С. 91-95.
9. Помощь родителям в воспитании детей. – М., 1994. Сухомлинський В.О. Як виховати справжню дитину – Вибрані твори в 5-ти томах. Том 5 – 278 с.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Козир, М. К., & Смик, А. І. (2015). СПІВПРАЦЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА СІМЇ У ФОРМУВАННІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИТИНИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (26), 58-64. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3588