ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ НАВИЧОК ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ

  • Лариса Олексіївна Петриченко
Ключові слова: обдарованість, обдаровані учні, здібність, типи обдарованості, педагогічна практика.

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність формування у майбутніх педагогів навичок практичної роботи з обдарованими учнями в умовах проходження  студентами педагогічної практики. Доведено, що  розвиток  практичних  умінь майбутніх  педагогів щодо  роботи  з  обдарованими учнями має базуватися на чіткому  засвоєнні  теоретичних положень щодо сутності та типів обдарованості, принципів психолого-педагогічної взаємодії з обдарованими дітьми.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Лариса Олексіївна Петриченко

кандидат педагогічних наук, перший проректор комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

Посилання

1. Зазимко О.В. Основні теоретичні підходи до визначення обдарованості // Обдарована дитина. – 1998. – № 8. – С. 5-12.
2. Липова Л. Про програми роботи з обдарованою молоддю на 2001–2005 р. // Управління школою. – № 7. – 2002. – С. 6-8.
3 Матюшкин А.М. Концепция творческой одаренности // Вопросы психологии. – 1989. – № 6. – С. 29-33.
4. Морозова Л. Питання дитячої обдарованості в американській системі шкільної освіти // Рідна школа. – № 7. – 2006. – С. 78-80.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Петриченко, Л. О. (2015). ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ НАВИЧОК ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (27), 131-137. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3568