ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ У СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ
Ключові слова:
домашнє читання, іноземна мова, самостійна робота студентів, анкетування, літературний твір.
Анотація
У статті обґрунтовано ведучу роль аспекту «домашнє читання» як засобу формування навичок самостійної роботи студентів з одного боку та ефективного інструменту оволодіння іноземною мовою з іншого. Наведені та проаналізовані дані анкетування, присвяченого принципам та критеріям вибору англомовних художніх творів для домашнього читання для студентів середніх – старших курсів мовного факультету.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Вдовіна Т.О. Методика навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англійських художніх текстів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання: германські мови» / Т.О. Вдовіна. – Київ, 2003. – 21 с.
2. Грицай А.М. Організація занять з домашнього читання за книгою Л. Алькот «Маленькі жінки» / А.М. Грицай, І.В. Колесник // Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М Гоголя. Психолого-Педагогічні науки. – 2011. – № 1. – С. 87-90.
3. Дзекиревская Л.Н. Практика устной и письменной речи как учебный предмет языковых вузов и факультетов / Л.Н. Дзекиревская // Проблемы филологии: язык и литература. – 2010. – № 4. – C. 105-114. Електронний ресурс : Режим доступу: http://psyjournals.ru/ philology/2010/n4/36101_full.shtml.
4. Діброва О.В. Актуальні проблеми домашнього читання у мовному вузі / О.В. Діброва // Web-ресурс научно-практических конференций. Електронний ресурс : Режим доступу: http://www.confcontact.com/2009fi l/3_dibrova.php.
5. Євченко В.В. Використання домашнього читання як засобу формування комунікативної компетенції студентів / В.В. Євченко, С.І. Сидоренко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2004. – № 19. – С. 108-112.
6. Зимняя И.А. Педагогическая психология / И.А. Зимняя. – Ростов-на-Дону: Феникс, 1997. – 480с.
7. Козак Т. Домашнє читання як спосіб формування іншомовного лексичного простору у студентів факультету міжнародних відносин / Т. Козак // Вісник Львівського університету. Серія Міжнародні відносини. – 2000. – Вип. 24. – С. 386-390.
8. Мингазова Д.Н. Анкетирование студентов как один из эффективных инструментов самооценки вуза / Мингазова Д.Н., Мовчан Н.И., Романова Р.Г., Сопин В.Ф. // Вестник Нижегородского университета имени Н.И. Лобачевского. Инновации в образовании. – 2009. – № 2. – С. 17–23.
9. Пономарьова Г.М. Використання художніх текстів на уроках домашнього читання з іноземної мови / Г.М. Пономарьова // Вісник Луганського університету імені Тараса Шевченка. – 2011. –№ 17 (228). – С. 164-169.
10. Стрекалова М.Д. Методика преподавания аспекта «домашнее чтение» на младших курсах язикового вуза : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук : спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (иностранный язык)» / М.Д. Стрекалова. – Я., 2008. – 13 с.
11. Шматов Ю.Н. Гипермедийная технология как средство создания ситуаций успеха при изучении органической химии студентами педагогического вуза / Шматов Юрий Николаевич // Известия Российского государственного педагогического университета им. А.И. Герцена. – СПб., 2011. – № 138. – С. 153-165.
2. Грицай А.М. Організація занять з домашнього читання за книгою Л. Алькот «Маленькі жінки» / А.М. Грицай, І.В. Колесник // Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М Гоголя. Психолого-Педагогічні науки. – 2011. – № 1. – С. 87-90.
3. Дзекиревская Л.Н. Практика устной и письменной речи как учебный предмет языковых вузов и факультетов / Л.Н. Дзекиревская // Проблемы филологии: язык и литература. – 2010. – № 4. – C. 105-114. Електронний ресурс : Режим доступу: http://psyjournals.ru/ philology/2010/n4/36101_full.shtml.
4. Діброва О.В. Актуальні проблеми домашнього читання у мовному вузі / О.В. Діброва // Web-ресурс научно-практических конференций. Електронний ресурс : Режим доступу: http://www.confcontact.com/2009fi l/3_dibrova.php.
5. Євченко В.В. Використання домашнього читання як засобу формування комунікативної компетенції студентів / В.В. Євченко, С.І. Сидоренко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2004. – № 19. – С. 108-112.
6. Зимняя И.А. Педагогическая психология / И.А. Зимняя. – Ростов-на-Дону: Феникс, 1997. – 480с.
7. Козак Т. Домашнє читання як спосіб формування іншомовного лексичного простору у студентів факультету міжнародних відносин / Т. Козак // Вісник Львівського університету. Серія Міжнародні відносини. – 2000. – Вип. 24. – С. 386-390.
8. Мингазова Д.Н. Анкетирование студентов как один из эффективных инструментов самооценки вуза / Мингазова Д.Н., Мовчан Н.И., Романова Р.Г., Сопин В.Ф. // Вестник Нижегородского университета имени Н.И. Лобачевского. Инновации в образовании. – 2009. – № 2. – С. 17–23.
9. Пономарьова Г.М. Використання художніх текстів на уроках домашнього читання з іноземної мови / Г.М. Пономарьова // Вісник Луганського університету імені Тараса Шевченка. – 2011. –№ 17 (228). – С. 164-169.
10. Стрекалова М.Д. Методика преподавания аспекта «домашнее чтение» на младших курсах язикового вуза : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук : спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (иностранный язык)» / М.Д. Стрекалова. – Я., 2008. – 13 с.
11. Шматов Ю.Н. Гипермедийная технология как средство создания ситуаций успеха при изучении органической химии студентами педагогического вуза / Шматов Юрий Николаевич // Известия Российского государственного педагогического университета им. А.И. Герцена. – СПб., 2011. – № 138. – С. 153-165.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Скрипнік, І. Ю. (2015). ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ У СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ. Наукові записки кафедри педагогіки, 2(28), 175-183. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3544
Розділ
Статті