ФОРМУВАННЯ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІА КРЕАТИВНОГО СТАВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРАКТИЧНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Сергій Михайлович Овчаров
Ключові слова: креативність учителів, мультимедійні тестові оболонки, педагогічні ситуації.

Анотація

Стаття присвячена  обґрунтуванню  доцільності формування  засобами мультимедіа  креативного  ставлення майбутніх  учителів  до практично-професійної діяльності.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Сергій Михайлович Овчаров

кандидат педагогічних наук,  доцент кафедри математичного аналізу та інформатики Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка.

Посилання

1. Ильин Е.П. Психология творчества, креативности, одаренности / Е.П. Ильин. – СПб: Питер, 2011. – 448 с.
2. Овчаров С.М. Навчаємося творити: розвиток креативних здібностей школярів / С.М. Овчаров, К.В. Овчарова. – Полтава: АСМІ, 2011. – 108 с.
3. Педагогічна практика з інформатики / Програма для студентів для фізико-математичного факультету ПДПУ ім. В.Г. Короленка – Полтава, ПДПУ, 2004. – 18 с.
4. Дубасенюк О.А. Професійно-педагогічні задачі: типологія та технологія розв’язання: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О.А. Дубасенюк, О.В. Вознюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 272 с.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Овчаров, С. М. (2015). ФОРМУВАННЯ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІА КРЕАТИВНОГО СТАВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРАКТИЧНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наукові записки кафедри педагогіки, 2(28), 146-151. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3539