ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ В ЛІТНІХ ДИТЯЧИХ ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДАХ
Ключові слова:
дитячий оздоровчий табір, професійна готовність, самостійна робота студентів, педагогічна практика.
Анотація
У статті обґрунтовується проблема підготовки майбутніх учителів до роботи в дитячих оздоровчих закладах; узагальнено та проаналізовано досвід роботи Лисичанського студентського педагогічного загону «Дивосвіт».
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Методика роботи в літньому оздоровчому таборі : навчальний посібник / [за ред. Є.І. Коваленко]. – К. : ІЗМН, 1997. – 280 с.
2. Щербань П. Фундаменталізація науково-практичної підготовки майбутніх учителів / П. Щербань, М. Щербань // Рідна школа. – 2003. – № 3. – С. 15–17.
3. Федорова О. Педагогічні умови професійної підготовки студентів до роботи з обдарованими дітьми / О. Федорова, М. Федоров // Рідна школа. – 2006. – № 1. – С. 24–26.
2. Щербань П. Фундаменталізація науково-практичної підготовки майбутніх учителів / П. Щербань, М. Щербань // Рідна школа. – 2003. – № 3. – С. 15–17.
3. Федорова О. Педагогічні умови професійної підготовки студентів до роботи з обдарованими дітьми / О. Федорова, М. Федоров // Рідна школа. – 2006. – № 1. – С. 24–26.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Кечик, О. О., & Харченко, О. О. (2015). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ В ЛІТНІХ ДИТЯЧИХ ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДАХ. Наукові записки кафедри педагогіки, 2(28), 89-96. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3532
Розділ
Статті