НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА ЯК ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ УЧИТЕЛЯ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ

  • Ірина Петрівна Упатова
Ключові слова: науково-методична робота, професійне становлення вчителя, учитель-фасилітатор, пріоритетні завдання методичних служб.

Анотація

У статті розглянуто різні підходи до визначення методичної роботи; проаналізовано проблеми науково-методичної роботи вчителя; розкрито вплив науково-методичної діяльності вчителя на його професійне становлення; обґрунтовано перспективні тенденцій розвитку методичної роботи за умов модернізації освіти.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Ірина Петрівна Упатова

кандидат  педагогічних  наук,  керівник навчально-наукового центру Харківської гуманітарно-педагогічної академії.

Посилання

1. Бондар В.І. Дидактика. / В.І. Бондар – К.: Либідь, 2005. – 264 с.
2. Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – Київ: Педагогічна преса, 2012. – № 1/2.
3. Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті // Педагогічна газета. – 2001. – № 7 (85).
4. Петрунько О. Слабкі місця педагогічних інновацій / О. Петрунько // Педагогічна газета. – 2012. – № 7 (215) – С. 7.
5. Рекомендації щодо організації і проведення методичної роботи з педагогічними кадрами в системі післядипломної педагогічної освіти. Науково-методичний центр середньої освіти Міністерства освіти і науки України // Освіта України. – 2002. – № 54.
6. Романенко M. І. Методологічні зміни у післядипломній педагогічній освіті України в контексті соціально-економічних та освітянських реформ / M.І. Романенко // Післядиплом. освіта в Україні. – 2002. – № 2. – С. 3 – 7.
7. Черних К. Тайм-менеджмент педагога / К.Черних // Відкритий урок. – 2012.– № 1 (205) – С. 61.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Упатова, І. П. (2015). НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА ЯК ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ УЧИТЕЛЯ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (30), 171-179. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3518