ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ РОЗУМІННЯ ЗМІСТУ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ОСНОВА ЇЇ АКТИВІЗАЦІЇ

  • Ірина Валеріївна Удод
Ключові слова: активізація, самостійна діяльність, зміст самостійної навчальної діяльності, самостійна навчальна діяльність студентів.

Анотація

У  статті  висвітлюються  основні  аспекти  сучасного психолого-педагогічного розуміння змісту самостійної навчальної діяльності студентів. На теоретичному рівні визначено вимоги, за дотримання яких активізація самостійної навчальної діяльності студентів буде ефективною й результативною.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Ірина Валеріївна Удод

студентка Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет».

Посилання

1. Малихін О.В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : монографія / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.
2. Энциклопедия профессионального образования / [под. ред. С.Я. Батышева]. – Т. 1. – М., 1998. – 362 с.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Удод, І. В. (2015). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ РОЗУМІННЯ ЗМІСТУ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ОСНОВА ЇЇ АКТИВІЗАЦІЇ. Наукові записки кафедри педагогіки, (30), 163-170. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3517