ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ РОЗУМІННЯ ЗМІСТУ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ОСНОВА ЇЇ АКТИВІЗАЦІЇ

  • Ірина Валеріївна Удод

Abstract

У  статті  висвітлюються  основні  аспекти  сучасного психолого-педагогічного розуміння змісту самостійної навчальної діяльності студентів. На теоретичному рівні визначено вимоги, за дотримання яких активізація самостійної навчальної діяльності студентів буде ефективною й результативною.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Ірина Валеріївна Удод

студентка Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет».

References

1. Малихін О.В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : монографія / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.
2. Энциклопедия профессионального образования / [под. ред. С.Я. Батышева]. – Т. 1. – М., 1998. – 362 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Удод, І. В. (2015). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ РОЗУМІННЯ ЗМІСТУ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ОСНОВА ЇЇ АКТИВІЗАЦІЇ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (30), 163-170. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3517